3 szuper egyszerű Pinterest stratégia, amely gyorsan növeli a webhelyed forgalmát

//3 szuper egyszerű Pinterest stratégia, amely gyorsan növeli a webhelyed forgalmát

3 szuper egyszerű Pinterest stratégia, amely gyorsan növeli a webhelyed forgalmát

Míg a vállalkozások minden erőforrásaikat, idejüket és pénzüket a Google-ra és a Facebookra öntik, az egyik leginkább kevésbé használt platformot figyelmen kívül hagyják: Pinterest.

Az a hely, ahol sokan megtalálják a recepteket és a DIY projektek körét, valójában az egyik leghatékonyabb marketing platform.

A Pinterest stratégiailag a webhelyemre seohun.hu Három hónap alatt meg tudtam duplázni a webhelyem forgalmát, és exponenciálisan növelni az e-mail listámat.

A Pinterest stratégiák felhasználása előtt körülbelül 2000 feliratkozó volt. Tizenkét hónappal a stratégiai Pinterest rendszer bevezetése után 40 000 felhasználóm volt. Most két év elteltével közel 200 000 feliratkozóhoz közelítek. Ez egyfajta őrültség.

És ez a forgalom és a feliratkozók új növekedése is gyorsan nőtt. Egy év alatt a Pinterest stratégiáim használatával szó szerint 5x-os bevételt értem el! Komolyan, a Pinterest a titkos fegyverem, és most azt akarom elérni, hogy a tiéd is legyen.

Nézd meg ezt a három alapvető Pinterest stratégiát, amely segít abban, hogy ezt a gyakran elhanyagolt platformot a saját marketing erőművedre fordítsd – függetlenül attól, hogy melyik szegmensben vagy iparágban dolgozol.

1. Hozz létre egy profilt, amely vonzza a megfelelő embereket.

Amikor először létrehozol egy blogot vagy egy üzletet, mi az első dolog, amit a legtöbb szakértő tanácsol? Válaszd ki a célközönséget.

A Pinterest-fiókod nem különbözik ettől.

Az egyik gyakori tévedés, amit az emberek a Pinteresten tesznek, az, hogy nem szabják meg profiljukat és tartalmukat a célközönségüknek. Ha nagyszerű eredményeket szeretnél látni a Pinteresten, létre kell hoznod egy olyan fiókot, amelyet kifejezetten a megfelelő embereket céloz meg.

Hogyan?

Először is, kezdd meg a rólam területet. Ezen a területen három dolgot fontos elvégezni:

  1. Egy rövid rólam, amely megmagyarázza, hogy ki vagy, hogyan segítesz másoknak és lehetőséget ad más embereknek a részvételre.
  2. Egy normális, barátságos fotó
  3. Kulcsszavak a profil nevében.

Most a profil fotóról: Ebben az esetben azt javaslom, hogy menj természetes fényre és mosolyogj. Nincs szükséged fantasztikus kamerarendszerre, hiszen a legtöbb mobiltelefon-kamera is megteszi.

Végül meg kell adnod kulcsszavakat a profilnevedbe. Így a profilod nagyobb valószínűséggel jelenik meg, amikor valaki megkeresi a kulcsszavak egyikét a Pinterestben vagy akár a Google-ban.

Például létrehozok tartalmat vállalkozók és bloggerek számára, így Az én pinterest nevem: SEO Hungary

Vállalkozó + SEO Hungary.” Így ha valaki keres egy ilyen témát, akkor megvan az esélyem, hogy megjelenjenek a keresési eredményekben. Ezenkívül szuper könnyű az emberek számára, hogy meglássák, mivel foglalkozom, amikor a Pinterest profilomat megtekintik.

2. Végezze el a Pinterest SEO-t.

Miután létrehoztál egy profilt a Pinteresten, itt az ideje, hogy bele merülj a nagy dolgokba, például a Pinterest SEO megvalósításával.

Várj, mi?

Sok ember össze téveszti a Pinterestet más közösségi média platformokkal, mint a Facebook és az Instagram. De a Pinterest messze nem egy közösségi média oldal. Ehelyett a Pinterest egy kereső, például a Google.

Mivel a Pinterest egy keresőmotor, meg kell valósítanunk a Search Engine Optimization-et (SEO). A SEO egy kifejezés, amely lényegében azt jelenti, hogy “optimalizálja a tartalmat, így a keresési eredmények egyik első helyén jelenik meg.”

Ha most a Google-t használod és beírsz egy szót vagy kifejezést, akkor megkapod az olvasni kívánt cikkeket és weboldalakat, amelyeket a keresett téma szempontjából hasznosnak és relevánsnak tarthatsz.

A Pinterest ugyanúgy működik. A Pinterest is algoritmusokat használ arra, hogy rangsorolja a tartalmat és megtalálja amelyik szerintük a leginkább releváns lesz a felhasználók számára.

Tipp

Távolítsd el az összes olyan táblát, amelyek irrelevánsak az ideális közönség számára, és új táblákat hozhatsz létre, amelyeket a keresni fognak. Összességében azt javasoljuk, hogy legalább 20 lap legyen a profilodon.

Figyelmeztetés: Ha törlöd az egész táblát, akkor törlöd azokat a követőket is, akik csak követik az adott fórumot.

Adj kulcsszavakat a táblák leírásához.

Ne hagyd üresen a tábla leírásait. Ez egy értékes hely arra, hogy olyan kulcsszavakat adj hozzá, amelyekre a Pinterest-re mutató piktogramok keresni fognak.

Ez néhány okból fontos. Először is a táblákat maguk is rangsorolhatják a Google-t.

Ez azt jelenti, hogy ha valaki beírja a kifejezést a Google-ba, akkor a Pinterest fóruma felkerülhet a legkeresettebb keresési eredményekre. Ez megegyezhetett az új követőkkel, a webhely látogatóival és az e-mail előfizetőivel.

Másodszor, a Pinterestben a felhasználók a “táblák” szerint rendezhetik, ha keresnek valamit. A kulcsszavak hozzáadásával, a fórum leírásaival növeled annak valószínűségét, hogy a pinterest rangsorolja ezeket az eredményeket.

Adj stratégiai leírást.

A pin valóban az átjáró a márka többi részéhez, ezért a legnagyobb erőfeszítésre itt van szükség.

Függetlenül attól, hogy írsz leírást a többi dologhoz, amikhez ragaszkodsz vagy sem, a tartalom leírása szükséges.

Mit tartalmaz ez a leírás?

A SEO egyik legfontosabb alapelve, hogy kulcsszavakat használjon, hogy vonzza a megfelelő embereket. Mit keresne valaki, hogy megtalálja ezt a pint? Készíts egy listát a 5-10 long-tail kulcsszóról, majd add hozzá a legjobbakat a pin leírásához.

Mi az a hosszú kulcsszó ? Nos, ez egy legalább 2-3 szavas kulcsszó. Nézd meg, ha beírod a “pin” leírásába általános kifejezésekkel, például a “fitnesz” és az “egészséges” szót, akkor az ilyen egyszerű kifejezéseket használó több millió emberrel versenyez.

Ráadásul amikor az emberek keresnek a keresőmotorokban, ritkán keresnek általános szavakat.

Neked is kellene.

Tehát, ha egy “Hogyan válhatsz Vegára 5 egyszerű lépésben” című cikket, akkor a kulcsszavak nem olyanok, mint a “vegán” vagy a “vegetáriánus”. Túl általános. Ehelyett olyan szavakat használhatsz, mint például: “Hogyan válhatsz vegára” vagy “Könnyű vega receptek”. Ne feledd: használd azokat a kifejezéseket, amelyeket a közönség keres, ahogy Te is keresnél.

Nem vagy biztos benne, hogy mire keresnek a Pinteresten? Nos, szerencsére a Pinteresten nagyon könnyű megtalálni! Egyszerűen ugorj át a Pinterestre, írj be néhány általános kulcsszót (például “vegan”), nyomd meg az “enter” -t, és nézzd meg, mit javasol a Pinterest!

A fenti képen például a Pinterest olyan kifejezéseket javasolt, mint a “vega életstílus” és a “vega receptek”. Még egy lépéssel is megy (még a kulcsszavakat is) több Specifikus), majd keresni azok (Például “veg életmód”), hogy a Pinterest még több javaslatot kínáljon nekik.

Miután 3-4 kiváló kulcsszavakat / kifejezéseket találsz, töltsd be őket a pin leírásába! Vess egy pillantást az alábbi képre, hogy lásd, hogy a következő pinek kulcsszavakkal gazdag leírásokkal rendelkeznek:

Nézd meg, ha a pinek kulcsszavakat használnak, akkor drasztikusan megnöveli annak valószínűségét, hogy ideális közönségét látni fogja, amikor keresnek valamit a Pinteresten.

Szóval a Pinterest SEO

  • Olyan táblákat hozz létre, amelyek az ideális közönséget célozzák.
  • Adj kulcsszavakat a táblák leírásához.
  • Stratégiai leírásokat adj hozzá.

3.Minden alkalommal, amikor közzéteszel egy új blogbejegyzést, tedd rá a Pinterestre.

Ütemezd a tartalmat a Pinteresten.

Két népszerű Pinterest ütemező van BoardBooster és Hátszél . Én személy szerint használom és szeretem a BoardBooster-t.

A BoardBoosteron nagyon könnyű ütemezni. Egyszerűen beillesztheted a tervezett tartalmat egy “titkos” fórumba, majd a BoardBooster automatikusan közzéteszi a Pinterest számára a létrehozott időtartam alapján.

Ha napi rendszerességgel publikálsz új tartalmat, akkor növeled annak esélyét, hogy a pinek megjelenjenek valaki kezdőlapja tetején (ami végül több követőhöz, forgalommal és feliratkozóval jár!).

2017-08-22T09:46:13+00:00 2017 August 22nd|Categories: SEO blog|Tags: |
EnglishDeutschMagyar

Translation

EnglishDeutschMagyar