6 SMS marketing legjobb gyakorlat a 2017-es évhez

//6 SMS marketing legjobb gyakorlat a 2017-es évhez

6 SMS marketing legjobb gyakorlat a 2017-es évhez

Hol van a telefonod most? Tudod?

Hát persze, hogy. Ha tetszik A felnőttek 91% -a Amerikában mindenkor megtartja mobiltelefonját. Ezért a Short Message Service (SMS) marketing annyira hihetetlenül hasznos. A közönséged egy adott pillanatban szó szerint karban van.

Ez teszi az SMS marketingt Az egyik kedvenc eszközünk A Performance Marketer-nél.

Azt jósolják, hogy 2017-ben több mint 4,7 milliárd ember Lesz egy mobiltelefon. A mobiltelefonok körül mozgó világ lakosságának 2/3-át nem engedheti meg magának, hogy figyelmen kívül hagyja az SMS marketing hatalmas lehetőségét arra, hogy befolyásolja vállalkozását.

Mint minden más marketingcsatorna esetében, az SMS-ben is vannak óvintézkedések és korlátozások. Egyrészt erősen szabályozott. Ha súlyos bajba kerülsz, akkor lépsz ki a vonalból. Mindazonáltal az SMS előnyei túl nagyok ahhoz, hogy továbbra is a pálya szélén üljenek.

Ezzel azt mondja, olvassa el, hogy megtudjon arról, hogyan egészítheti ki ezt az alulhasznosított marketingcsatornát az aktuális kampányaihoz.

SMS Marketing infographic
1. Győződjön meg róla, hogy az SMS üzenetek magas értékek

A szöveges üzenetküldés hihetetlenül személyes médium. A sejtszámokat csak korlátozott körben adjuk meg. Még akkor is számítunk arra, hogy csak néhány ember ír le minket.

Ez azt jelenti, hogy legalább annyit kell tudnia, hogy ki a közönséged, és mit várnak a szöveges üzenetektől. Egy nemkívánatos és / vagy irreleváns szöveges üzenet éppen olyan hátborzongató lehet, mint a srác a metróban, a személyes tér fogalmával.

Példák az SMS marketing használatára:

1. Webinar nyomon követése
3. Találkozó vagy találkozó emlékeztetők
4. Exkluzív promóciók és hírek

2. Adja meg az emberek számára, hogy jelentkezzenek

Az SMS marketingnek mindig engedéllyel kell rendelkeznie. Ha véletlen üzenetet küldesz olyan embereknek, akik soha nem lépnek be, akkor nem csak akkor jelöli meg őket, hanem valószínűleg Megsért egy SMS szabályozást Vagy két.

A fejfájás elkerülése érdekében kérdezze meg az ügyfeleket, mikor először regisztrálják az SMS-en keresztül érkező információkat. Ezenkívül hagyja, hogy az előfizetők tudják, hogy havonta hány üzenetet tudnak várni és követni.

A flip oldalán adjon lehetőséget az SMS-ek kizárására. Bizalmát és hitelességét az előfizetőkkel megteremtheti, beleértve a “Szöveg leállítása leiratkozáshoz” üzenetben az üzeneteket.

Ha szeretné, hogy az SMS marketing működjön, ajánlja fel az embereket arra, hogy ösztönzőket cseréljen cserébe a sejtszámukért. Speciális kuponokat, kizárólagos ajánlatokat vagy bennfentes hozzáférést kínálnak az emberekhez, amikor beiratkoznak. Nem csak ez teszi őket úgy érzik, mintha egy exkluzív közösség részévé válnának, de ez biztosítja a magasabb szintű részvételt a jövőbeli SMS-kommunikáción.

3. Fújjon be valamilyen sürgősséget SMS-jébe

Ha marketinges szöveget küldenél – akár egy közelgő webes szeminárium vagy egy új termék kiadása – legyen biztos Hozzon létre egy sürgető érzést És csatoljon hozzá egy idővonalat. Ne csak hívja meg az embereket az új tartalom letöltésére. Ehelyett 24 órát adhat nekik kedvezményes áron (vagy ingyenesen).

Azzal, hogy egy egyszerű lejárati időt csatol a promóciós SMS-üzenetekhez, ösztönözni fogja az embereket arra, hogy azonnal lépjenek fel, és ne hagyják azonnal megszüntetni a szöveges üzeneteket a radarról.

4. Használjon kevesebb számot

Ahelyett, hogy SMS-t küldene egy teljes telefonszámról, állítsa be magát egy hiúságos rövid kóddal. A 44-3625 egy sokkal könnyebb kezelni, mint a +1(573)273-8643.

Válassz egy rövid logikai kulcsszót. Például, a PICKLE (74-2553) nagyszerű lenne egy deli vagy egy élelmiszer-teherautó számára. A legtöbb jó közülük már megtörténik, de ha kicsit kicsit mozgatja a tésztát, akkor választhat a kampányához ideálisan használható hiúságkódot.

Ha saját rövid kódot kell létrehoznod, nézd meg a Az Egyesült Államok rövid kódok listája . Nem csak megnézheted, hogy mely vállalatok használják a rövid kódokat, de azt is megtudhatja, hogyan használják az egyes rövid kódokat, és inspirációt találnak arra, hogy mit használjanak a tiéd.

A rövid kódkönyvtár nem csak arról tájékoztat, hogy ki használja a rövid kódokat, mert amikor eljött az ideje, hogy megvásárolja saját rövid kódját, segítséget kaphat a webhelyen keresztül is.

SMS marketing
5. Szöveges üzenetek testreszabása

Itt van egy SMS robbanás, amelyet nem régen kaptam:

TENNESSEE Pályázati listák ügynökök számára – 2017 MÁRCIUS – (3 engedéllyel rendelkező megbízott) FAST REGISTER: agentpages.leadsystems.co.

Nyilvánvaló, hogy az alig érthető szöveg egy robotból származott. Az emberek olyan szövegekkel foglalkoznak, amelyek úgy olvassák el, mintha emberektől származnának, nem pedig gépekből. Ez a marketingszakember jobban tenné ezt a valamit:

Hé, Kenny. Van néhány bennfentes információ arról a terhelésről, hogy a Bank eszközei hamarosan eljutnak a piacra az Ön területén. 3 engedélyezett ügynökre van szükségünk, hogy segítsen nekünk felsorolni ezeket a tulajdonságokat. Ha érdekel, nézd meg az agentpages.leadsystems.co-t.

Nagyobb valószínűséggel vettem volna fontolóra (vagy legalább olvasni!) A másodikat. Ne tegyen ugyanazt a hibát; Személyre szabhatja az SMS-üzeneteket, ha sikerre vágyik.

6. Mérje meg és kövesse nyomon a sikerét

Megszabadulhat, ha egyszerre több e-mailt küld egy előfizetőnek hetente vagy akár egy nap alatt. Ugyanez nem vonatkozik az SMS marketingre. Tény, hogy négy vagy öt üzenet túlzottnak tekinthető. Ezért az SMS-kampány sikere és hatása nyomon követése és mérése kritikus.

Az SMS-kampányban az öt legfontosabb marketingmérő mutató található:

1. Nyitott díjak
2. Válaszadási arányok (Ha az üzenetre válaszra van szükség.)
3. Ajánlatok vagy opt-inek
4. Híváskövetés (Ha egy előfizetőt hív fel, hívjon meg egy számot további információkért.)
5. Kattintson a nyomkövetésre

Következtetés

2016-ban a hirdetők töltötték Becslések szerint 100 milliárd dollár Mobiltelefonon keresztül elérni az embereket. Elképesztő, hogy a pénz egyértelmű többsége mobilhirdetésekre irányult a webhelyeken és az alkalmazásokban. Néhány SMS-es bevált gyakorlattal az öveden belül most itt az ideje, hogy ezt a nagymértékben kiaknázatlan aranyat használd!

A szerzőről: Caitlin egy Austin-alapú blogger És a digitális marketingszakember a szenvedély a tartalom és a szociális média marketing. Ő a legújabb tagja a Teljesítménymarketing És évekig író és marketinges tapasztalatokat szerez.

2017-07-15T09:44:23+00:00 2017 July 15th|Categories: SEO blog|
EnglishDeutschMagyar

Translation

EnglishDeutschMagyar