MagyarEnglishDeutschFrançais

Translation

MagyarEnglishDeutschFrançais

A marketing kezdő útmutató

//A marketing kezdő útmutató

A marketing kezdő útmutató

Azt mondani, hogy a marketing automatizálás egy összetett téma, enyhén szól. A felszínen elég egyszerűnek tűnik, de ha egyszer csak egy kicsit mélyebbre kerülsz, akkor túl nagy. Még ha napi rendszerességgel is dolgozik a marketingautomatizálással, nehéz leírni.

Ha helyesen használják, a marketingautomatizálás hasznos lehet abban, hogy az értékesítési és marketing csapatok hatékonyabban végezhessék munkájukat, hogy elérhessék céljaikat. De sok félreértés is van arról, hogy a marketing-automatizálás milyen és nem. Próbáljunk jobb megértést kapni a marketingautomatizálásról és arról, hogy ez miként segíthet az üzleti életben.

Mi a marketing automatizálás?

A marketing automatizálás olyan szoftverek használata, amelyek személyre szabott üzeneteket küldhetnek az ügyfeleknek és a vezetőknek. A szoftver segítségével dinamikus üzenetsorozatot hozhat létre, amelyet elküld a kapcsolatoknak. Az a személy, akit a beérkező személy fogad, az általad megadott tényezők határozzák meg, például azokkal a kiadási szokásokkal kapcsolatban, ahol a vásárlási folyamatban vannak, valamint a webhelyén elért korábbi kölcsönhatásokkal.

Az egyéni igényekhez és érdeklődésekhez igazított tartalom megteremtése erősebb kapcsolatokat teremt, amelyek viszont segíthetnek a konverziók és bevételek növelésében. A marketingautomatizálás segít Önnek abban, hogy mindezeket a dolgokat elérje, ugyanakkor egyszerre racionalizálja a műveleteit.

A termékek széles körében a marketing automatizálás a marketing és az üzleti fejlesztés különböző aspektusait foglalja magában, beleértve az e-mail marketinget, a tartalomfejlesztést, a konverziós arány optimalizálását és az ólom generálását.

A marketingautomatizálás előnyei

A marketing automatizálás egyik legnagyobb előnye az, hogy az értékesítési és marketing csapatok hatékonyabban dolgoznak. Az emberek szeretik a személyre szabott tartalmat; Személyre szabott e-mailek küldése hatszor Több bevétel, mint a nem személyre szabott e-mailek küldése. A személyre szabott üzenetek kézzel történő küldésének egyszerűsége azonban nem praktikus. A marketing automatizálási platformok kezelik a mindennapos és ismétlődő munkát, amely személyre szabott tartalmat biztosít, így az értékesítési és a marketing szakemberek több időt érhetnek el a sokkal érdekesebb és kihívásokkal teli dolgokra összpontosítva.

Nem csak a marketingautomatizálás megkönnyíti az üzenetek kézbesítését, hanem könnyebben meg tudja határozni, hogy az emberek mikor vannak a konverziós folyamatban. A marketingautomatizálási programok jellemzően vezető pontozási funkcióval rendelkeznek, amely segít a felhasználóknak gyorsan azonosítani, hogy melyik vezető a legtöbb értékesítési kész.

Az egyik leggyakoribb oka annak, hogy a vállalkozások miért értékelik a marketingautomatizálást elsősorban azért, mert javítaniuk kell konverziós arányaikat és bevételeiket. A marketing automatizálás olyan módja annak, hogy ösztönözze az ügyfeleket arra, hogy hosszabb ideig folytathassák tevékenységüket, így valószínűbb, hogy elég hosszú ideig tartanak ahhoz, hogy átalakuljanak. Átlagban , A marketing automatizálással foglalkozó vállalatok 53% -kal magasabb átváltási arányt és 3% -os éves bevételnövekedési rátát értek el azoknál a vállalatoknál, amelyek nem.

A hosszabb átváltási ciklusú termékek és szolgáltatások esetében a marketingautomatizálás segíthet a folyamat gyorsításában is. Egy példában Amit a VentureHarbour idézett , A Thomson Reuters 72 százalékkal csökkentette konverziós idejét marketingautomatizálási szoftver segítségével.

Milyen alkalmazások vannak a marketingautomatizálásra?

Miközben a marketing automatizálás számos különböző alkalmazással rendelkezik, az e-mail üzenetek és a lead generation / nurturing a legáltalánosabbak.

Igen, az e-mail még mindig releváns, mint marketing eszköz. Bár könnyű mondani olyan dolgokat, mint “Mindenki a Facebookon / Twitteren / Instagramon”, ez egyszerűen nem igaz. Azonban a legtöbb internethasználónak legalább egy e-mail címe van. Az e-mailes postaládák is lassabb ütemben haladnak, mint a közösségi média-hírcsatornák, így a lehető legjobb esélyt kap arra, hogy közvetlen kapcsolatot létesítsen a kapcsolataival. Számos mód van a marketing automatizálására az e-mail használatával:

  • Üdvözlő üzenetek
  • Termékátutalás
  • Elhagyott kosár emlékeztetők
  • Személyre szabott termékjavaslatok

És ez csak néhányat említeni.

Számos vállalat használja a marketingautomatizálást, hogy visszajelzést kérjen a kapcsolattól, függetlenül attól, hogy átalakult-e vagy sem. Függetlenül attól, hogy felméréseket küld, vagy megkéri-e az embereket, hogy közvetlenül megküldjék észrevételeiket, az általuk gyűjtött információk rendkívül értékesek lehetnek olyan változások irányításában, amelyek hosszú távon javítják bevételeiket.

Mivel a személyre szabott e-mailek sokkal több bevételt generálnak, mint a nem személyre szabott e-mailek, a marketing automatizálás hatékony módja lehet a vezetők ápolásának. Alapján Marketo , A rendszer bármelyik rendszerének 50% -a nem vásárolható meg, és az új vezetékek közel 80% -a soha nem lesz értékesítés. A marketing automatizálással a cél az, hogy az embereknek valami értéket adjunk, amikor a leginkább szükségük van rá, hogy nagyobb valószínűséggel alakuljanak át. Hatékony ólomápolás 50% -kal több értékesítési készletet generál 33% -kal alacsonyabb költséggel. A táplált vezetékek is nagyobb vásárlást hajthatnak végre, mint a nem gondozott vezetékek.

A marketingautomatizálási platformokat gyakran gyakran használják a közösségi média kampányok kezelésére, a céloldalak létrehozására és a folyamatban lévő A / B tesztelésre.

B2B vs. B2C marketing automatizálás

Minden méretű vállalkozás potenciálisan előnyös lehet a marketingautomatizálásban, de az, hogy egy vállalkozás rendelkezik-e B2B vagy B2C modellel, hatással lesz a kampányokban használt üzenetek típusára. Bár mindkét típusú vállalkozásnak a konverziók és a bevételek javításának fő céljai lennének, különbségek vannak abban, hogyan érik el ezt a célt.

B2B értékesítés

A B2B eladások általában hosszabb átváltási ciklusokkal rendelkeznek, mint a B2C-értékesítések, és gyakran olyan termékeket vagy szolgáltatásokat foglalnak magukban, amelyek hosszú távú kötelezettségvállalást igényelnek. (Természetesen vannak kivételek.) Emiatt a B2B üzenetküldés nagyobb hangsúlyt fektet a hosszú formátumú tartalmakra, mint például a nyomda, az esettanulmányok és az e-könyvek. Ha nagyvásárlást veszünk figyelembe egy vállalkozásnál, több ember is gyakran vesz részt a döntéshozatali folyamatban, így nem mindig a nyereség egy olyan ember megnyerése, mint a B2C-értékesítés. Fontos, hogy az üzleti vállalkozás valamit eladjon, és felépítse magát, mint az iparágban működő hatóság. A mélyreható információs tartalom kínálata nagyszerű módja ennek.

B2C értékesítés

Mivel a B2C eladások gyorsabban haladnak, az üzenetküldés során használt tartalom általában sokkal egyszerűbb. Például a Sephora ügyfelei nem fognak érdeklődni a termékre vonatkozó hosszú esettanulmányok iránt, ám értékelni tudják a 30 másodperces videót, amely bemutatja a termék használatának módját. A B2C-cégek számára a hangsúly inkább a márkaépítésre és az ügyfelek okának visszaszolgáltatására irányul, így üzeneteik tipikusan olyan dolgokat tartalmaznak, mint az elhagyott bevásárlókosár emlékeztetők, a személyre szabott termékjavaslatok és az ügyfelek egyedi igényeihez igazított ajánlatok.

Főbb fogalmak

Bár a marketing és az üzleti fejlődés számos különböző aspektusa találkozik a marketing automatizálásban, az egész folyamatot végül néhány alapvető fogalom vezérli.

Konverziós tölcsérek

A konverziós tölcsér az a folyamat, amelyet egy személy az ügyfelek felé történő átvétel felé tart. Most, hogy olyan könnyű megtalálni a termékvásárlásokat és vásárolni, sokan nem csak vásárolnak dolgokat az első helyen, amit eladásra érnek. A marketingautomatizálás egy módja annak, hogy az embereket bevonják, így valószínűbb, hogy átalakulnak.

A konverziós tölcsér néhány alapvető szakaszra bontható:

  • Tudatosság: Az ügyfél kezdetben tudomást szerez egy vállalatról, termékről vagy szolgáltatásról. Túl korai ahhoz, hogy valaki döntéseket szeretne hozni, de egy üzlet az utat ráirányítja a radarra.
  • Érdeklődés: Nem mindenki, aki tudatában van egy üzletnek / terméknek / szolgáltatásnak szüksége lesz rá. Ezen a ponton az érdeklődők egyre jobban elkötelezik magukat azzal, hogy olyan dolgokat tesznek, mint egy ajánlat kérése, egy ingyenes próba aláírásával, egy közösségi médiában folytatott üzleti tevékenység folytatása, felülvizsgálat keresése vagy blogbejegyzések és más tartalmak olvasása a cég webhelyén .
  • Megfontolás: Mostanáig egy személy elég ismerős ahhoz, hogy tudják, hogy szeretik a kínálatot. Nem készen állnak arra, hogy döntést hozzanak, de egy vállalkozás fut.
  • Akció: Ez az a pont, ahol a személy úgy dönt, hogy átalakul. Megnyitottad őket, és készek üzletelni veled.

Ideális esetben, miután egy személy egyszer megtér, olyan boldogok lesznek, hogy eldöntik, hogy ismétlődő vásárlóvá válnak. De ahogy az emberek átmennek a konverziós tölcséren, függetlenül attól, hogy egyszer vagy többször csinálják, egyesek mindig lemerülnek minden szinten. Átlagosan csak a konverziós tölcsérbe bevitt személyek 1-5% -a konvertál. Amikor az emberek lemorzsolódnak, az úgynevezett kiborulás, és miközben elkerülhetetlen a kiesés, a marketingautomatizálás segít csökkenteni. Az emberek szükségleteinek és érdekeinek megértése révén a konverziós tölcsér minden egyes szakaszában jobban tudjátok megtartani őket azzal, hogy biztosítják számukra a leginkább érdekelt tartalom típusát.

Tegyük fel például, hogy a vállalat vinyl ablakokat telepít és nagymértékben hirdetnek a helyi médiában. Egy adott időben a több ezer ember, akik látják hirdetéseiket, nem vesznek semmilyen intézkedést, miután látta őket, mert nincs szükségük új ablakokra vagy mert bérelt ingatlanban élnek. Nincs több további üzenetküldés, amely megnyeri az embereket. De mivel az ablakok cseréje nagyon drága lehet, az emberek, akik valóban szükségük van rájuk, általában időt fordítanak a kutatásra, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy a megfelelő típusú ablakot választják és a legjobb árat kapják. Ha ez a vállalat további információt szeretne küldeni a vinilablakokról azokról az emberekről, akik kapcsolatba lépnek velük, hogy becslést kapjanak, akkor meg tudják győzni több embert az átalakításról.

Visszacsatolási hurkok és mutatók

A fizika egyik alapvető törvénye, hogy minden cselekvésnél egyenlő és ellentétes reakció van. Nagyon hasonló koncepció érvényesül a marketing automatizálás világában is, és visszacsatolási hurokként ismeretes. Ha üzenetet küldesz egy személynek, akkor a címzettnek valamilyen reakciója lesz, még akkor is, ha ez a reakció egyáltalán nem történik. Ez a reakció a visszacsatolási hurok részévé válik, és figyelmet kell fordítania a mutatóira, hogy képet kaphasson arról, hogy ezek a reakciók.

A visszacsatolási hurkok és mutatók tükrözik a marketing automatizálási stratégiájának hatékonyságát. Akár egy személy konvertál, kattint a webhelyére, figyelmen kívül hagyja az üzenetet, jelzi, hogy levélszemétként, vagy leiratkozik a listáról, amely arról tájékoztat, hogy a címzett hogyan érezte az üzenetét.

Amikor megnézed a mutatóidat, ideális esetben látni fogod a magas nyitott díjakat, az átkattintási arányokat és talán még néhány előretekintést is, hiszen ezek a jelek, amelyek tartalma vonzó, értékes és nem bosszantó a kapcsolatokhoz. Néhány leiratkozás és a visszaélések jelentése elkerülhetetlen, különösen azért, mert sok ember zavarba ejtette a kettő közötti különbséget. De ne hagyja figyelmen kívül ezeket a mutatókat, mert nem azok, amiket látni akar. Egyre több vagy egy jel lehet, hogy a stratégiája túl agresszív, és újra kell dolgozni.

Felhasználói áramlás

Miközben a konverziós csatorna az átalakításhoz vezető folyamatra utal, a felhasználói áramlás olyan oldalak sorozatára utal, amelyeket egy személy meglátogatott egy művelet megkezdése előtt.

Ha különböző forrásokból, például PPC-hirdetésekből, közösségi médiából és e-mail üzenetekből érkezik forgalom a webhelyen, akkor olyan oldalakat szeretnél irányítani, amelyek megkönnyítik számukra a kívánt műveletet, akár vásárolnak valamit , Feliratkozik egy ingyenes próbaverzióra, vagy csatlakozik egy e-mail listahoz.

Azt is szem előtt kell tartanod, hogy az emberek gyakran különböző igényekkel rendelkeznek, attól függően, hogy hogyan érkeznek meg egy oldalra, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy az embereket olyan oldalra vigye, amely vonzóvá tenné őket. Például ha egy személy közvetlenül a termékoldalra kerül, miután keresett egy hosszú farok kulcsszót, akkor ez rendben van, mivel egyértelműen valami különlegeset keresnek, és nagyobb valószínűséggel készek konvertálni. De valaki, aki rákattint egy PPC-hirdetésre és kitölti az űrlapot a céloldalon, valószínűleg több információra lesz szüksége, mielőtt bármilyen döntést hozna, tehát nem az ideje, hogy kemény eladni őket.

munkafolyamatok

A munkafolyamatok a marketing automatizálás automatizálási részévé válnak. A munkafolyamat az üzenetek leadására létrehozott triggerek sorozata. Munkafolyamat létrehozása magában foglalja magának az egész folyamatot, és megkérdezi tőle: “Ha ez megtörténik, mi fog történni legközelebb?”

A munkafolyamatok sokféle kiváltó tényezőt tartalmazhatnak, például azt, hogy mennyi idő telt el azóta, hogy egy személy tett egy lépést, olyan kölcsönhatásokat, amelyeket egy személynél tett, vagy azokat a műveleteket, amelyeket korábban a webhelyén tettél. A kiskereskedők által gyakran alkalmazott munkafolyamatok bizonyos típusai közé tartoznak a diszkontkódok küldésére olyan ügyfelek számára, akik egy ideje nem vásároltak, és emlékeztették az embereket a termékek átvizsgálására, miután régóta élvezik a vásárlást, és emlékeztetőket küldnek azoknak, akik a közelmúltban Hozzáadott tételeket a kosárba anélkül, hogy ténylegesen vásárolna.

Fontos lépések egy marketingautomatizálási stratégia létrehozásában

1. Határozza meg a célokat

Ez nyilvánvalónak tűnhet, de még mielőtt bármi mást tehetne, el kell döntenie, hogy pontosan mit szeretne a marketing automatizálás, hogy segítsen elérni, hogy ennek megfelelően tervezhesse stratégiáját. Több vezetéket próbál létrehozni? Az ügyfelek felépítése a visszatérő ügyfelek részéről? Megpróbálják növelni az értékesítést egy szezon alatt? E célok mindegyike más stratégiát igényel, ezért fontos megérteni, hogy mi a fő célkitűzése.

2. Határozza meg, ki célozza meg

Természetesen fontos megérteni az ügyfelek igényeit a konverziós folyamat minden pontján. De attól függően, hogy mi a fő célok, az idő és az energia a legjobban elköltött, összpontosítva az emberek, akik egy adott pontján a folyamat. Például, ha valójában nem probléma van a lead-generációval, de több embert szeretne átalakítani, akkor az idő és az energia jobb lenne a konverziós tölcsér középső és alsó részeire koncentrálva.

3. Térkép felhasználói áramlások

A marketing automatizálás használatával megpróbálod az embereket valamilyen művelet végrehajtására. A felhasználói áramlás leképezése egy olyan módszer, amely bemutatja azokat a lépéseket, amelyeket az embereknek át kell tudni menni ahhoz, hogy megtegye ezt a lépést.

Attól függően, hogy egy személy megérkezik a webhelyére, néhány embernek több információra van szüksége, mint másoknak, mielőtt készen állnának erre a műveletre. Nem szeretné, hogy az emberek több lépést tegyenek, mint amennyire szükségesek ahhoz, hogy valamit megtegyenek, de nem akarja túl hamar eladni az embereket. Az állapot diagramok felhasználásával a felhasználói áramlások leképezésére, ahogy Peep Laja ajánlotta ConversionXL , Pontosan meg fogod látni, hogy az emberek hogyan érkeznek meg egy oldalra, és hány lépést tesz nekik, hogy megtegye a kívánt műveletet.

4. Szegmens és értékelje a leadjeit

Fontos megjegyeznünk, hogy nem minden termékvezeték szükségszerűen egyenlő a minőség szempontjából. A kapcsolattartó adatbázisa elkerülhetetlenül olyan emberek keveréke lesz, akik a vásárlás szélén állnak, az emberek, akik még mindig kutatják az opcióikat, és azok, akik valószínűleg nem fognak átalakulni, így nem lehet olyan széles üzeneteket létrehozni, amelyek valahogy fellebbeznek Minden ilyen típusú ember számára. Értékelje a vezetőségeit, és kitalálhatja, ki kell tovább gondoznia, és ki készen áll egy értékesítési csapat átadására.

Azok a kölcsönhatások, amelyeket egy személy tartott a tartalmaddal, és az Ön webhelyén végrehajtott műveletek tükrözhetik, hogy mennyire készek konvertálni. Az a személy, aki megtekintett egy áras oldalt, valószínűleg közelebb lesz a vásárláshoz, mint valaki, aki egyszerűen elolvasta egy blogbejegyzést egy webhelyen. Az a személy, aki néhány hét alatt többször is meglátogatta a webhelyet, nyilvánvalóan jobban érdekli, mint valaki, aki az elmúlt évben csak egyszer vagy kétszer látogatott el. A marketingautomatizálási szoftver segítségével bizonyos műveletekhez és interakciókhoz hozzárendelhet értékeket, hogy kiszámolhassa az eredményt.

A marketingautomatizálás lehetővé teszi, hogy a kapcsolatok adatbázisát nagyon nagy mértékben szegmentálhassa, így üzeneteket küldhet nagyon meghatározott típusú embereknek. Például egy B2B vállalkozással folytatott munka során a marketingszakember célozhatja, hogy olyan üzeneteket célozhasson, akiknek bizonyos munkakörei vannak, akik bizonyos méretű vállalkozásoknál dolgoznak. A B2C értékesítésével a kiskereskedő esetleg részesíteni kívánja a listáit, hogy különleges ajánlatokat nyújtson azok számára, akik bizonyos összegeket töltöttek el a vállalatnál, vagy termékeket ajánlanak az egyes helyeken élő emberek számára.

Kapcsolatadatbázis létrehozása és karbantartása

Nem könnyű a körülöttünk: a magas szintű kapcsolatfelvételi adatbázis létrehozása időt vesz igénybe. A marketingautomatizálásnak akkor kell elindulnia, ha már van elég jelentős adatbázisa a kapcsolatokról, de rendszeresen meg kell adnia az új neveket az adatbázisba.

Az egyik leghatékonyabb módja a magasan képzett kapcsolatok adatbázisának létrehozása információs tartalom létrehozásával. A blog tartalma nagyszerű a magas szintű tájékoztatáshoz, és segít a vállalkozásoknak abban, hogy bizalmat építsenek fel, és a saját területükön hatóságként állítsák magukat. Másrészt olyan dolgok, mint a nyomda és az e-könyvek a legjobbak ahhoz, hogy olyan embereket vonzzanak, akik alaposabban tájékozódnak egy adott témáról, és hajlamosabbak arra, hogy érdeklődjenek az üzlet kínálatától, ezért ezek a tartalmi típusok általában kapuzott. A bejáratott tartalmakkal a személy kapcsolatfelvételi adatai lényegében a tartalom elérésének árai.

A szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások számára az ingyenes kísérletek kiváló módja annak, hogy kapcsolatfelvételi adatokat szerezzenek, mivel az őket regisztráló emberek nyilvánvalóan érdeklődnek a kínált szolgáltatások iránt.

Csak mondd “nem” a vásárolt listáknak

Bármit is teszel, ne kísértsd meg, hogy vegyél egy névjegyzéket. A megvásárolt listák gyors előrelépést jelenthetnek, de hosszú távon ellened fognak dolgozni.

Először is, a kiváló minőségű névjegyzék nem eladó. A megvásárolni vagy bérbe adni kívánt listák tipikusan tele vannak érvénytelen és elhagyott e-mail címekkel. Még akkor is, ha valaki látja az üzenetet, valószínűleg nem fog érdekelni őket, vagy szkeptikus lesz abban, hogy üzleti tevékenységet folytathasson egy olyan társasággal, amelyet nem ismer.

Ha üzenetet szeretnél küldeni a kérdéses minőségi kapcsolatokkal teli listára, akkor valószínűleg nagy visszafordulási arányokkal, sok leiratkozással, alacsony nyitott díjakkal és sok visszaélésekkel kapcsolatos jelentésről van szó. Az e-mail szolgáltatók figyelmet fordítanak az ilyen típusú mutatókra, és ha rendszeresen látják őket, akkor spammerként tekinthetnek meg Önnek, ami csak nehezebbé teszi számodra, hogy megkapja az üzeneteit minősített leadekhez .

A marketing automatizálási üzenetek legjobb gyakorlatai

Térjen a tárgyra

Gyorsan és egyértelművé tegye a pontot. Mindannyian korlátozott idő van mindennap, és egy dolog, amire az emberek alig vannak türelmetlenek, hosszú üzenetek. Az emberek csak azt akarják tudni, hogy mi van benne. Hogyan oldja meg a termék vagy szolgáltatás a problémát? Mi egyedi az Ön által kínált szolgáltatásokkal kapcsolatban?

Tartsa aktív állapotban

A marketing-automatizálási stratégiák végrehajtásával megpróbálod megtartani az embereket. Ezért üzeneteit aktív hangon kell írni, és arra ösztönözni a címzetteket, hogy végezzenek valamilyen műveletet, legyen szó akár fehérlap letöltéséről, blogbejegyzés olvasásáról, videó megtekintéséről vagy vásárlásról.

Ne feledje, hogy az emberek folyamatban vannak

Ne felejtsük el, hogy bizonyos tartalmi típusok vonzóbbak lesznek, mint mások, attól függően, hogy hol van egy személy a konverziós tölcsérben. Azok a személyek, akik csak egy vállalkozásról vagy termékről szeretnek többet megtudni, nem lesznek boldogok, ha kemény eladást kapnak, de a rendkívül promóciós tartalom potenciálisan hatásos lehet a konverziós csatornában lévőkre.

Kerülje a spammelést

Ha helyesen használják, a marketingautomatizálás nem spam – többet fogunk beszélni arról, hogy miért van ez egy kicsit. De ne adjon rossz benyomást a kapcsolattartóknak. Bizonyos dolgok mindig spammynak tűnnek, például a nagybetűk beírása, a piros szín túlhasználata és túl sok link használata az üzenetben. Ha szimbólumokat fog használni a tárgysorban vagy az üzenetekben, ne használjon túl sokat. Kerülje a használatát Olyan szavak, amelyekről ismert, hogy spam szűrőket indítanak .

Ha nem ismeri a CAN-SPAM Act , Várjon némi időt arra, hogy megtudja, mit jelent a kampányának. A tárgysoroknak pontosaknak és nem félrevezetőeknek kell lenniük. Azok a cégek, amelyek e-mailben marketing üzeneteket küldenek, fizikai levelezési címet kell adniuk. (A postafiók címei engedélyezettek.) Minden üzenetben le kell írnia a leiratkozási lehetőséget, és győződjön meg róla, hogy a lehető leghamarabb minden lemondási kérelmet tiszteletben tartanak.

Hónozd el a listádat

A nagyobbak nem mindig jobbak a névjegyzékben. A marketing automatizálás egyik legfontosabb célja, hogy az üzenetet pontosan a megfelelő emberekhez kapja. Nagy figyelmet szentel a mutatóidnak, hogy tudd meg, ki a legmegfelelőbb vezetők, és megszabaduljon azoktól, akik nem válaszolnak többé. Jobban jársz egy kisebb listával a magasan kvalifikált vezetőknél, mint egy olyan nagy névjegyzékkel, aki nem érdekli. Ha hónapok óta van, amikor egy személy utoljára nyitott egy üzenetet tőled, távolítsa el őket a listájáról, és inkább az érdeklődőkre összpontosítson.

Elképzelések a marketing automatizálásról

Ez személytelen

Ha helyesen történik, a marketingautomatizálás személyes és személyes érzést kelthet. Minden tisztességes, könnyű megérteni, hogy az emberek rossz benyomást kapnak itt – elvégre az “automatizálás” szó általában olyan dolgokkal társul, mint a számítógépesítés és a robotok. De ahhoz, hogy a marketingautomatizálási stratégia sikeres legyen, emberi mögötte kell lennie. A marketing automatizálás egyszerűen megkönnyíti az üzeneteidet. Önön áll, hogy olyan tartalmakat állítson össze, amelyek felkeltik az embereket, és létrehozzák azt a stratégiát, amellyel elérhetővé válik.

Ez levélszemét

Mindannyian tudjuk, hogy mennyire ártalmas a spam – marketingesek. A marketingesek is megértik, mennyire nem hatékony. Bár a spam egy olyan kéretlen üzenet, amely a címzettek túlnyomó többségének iránt elhanyagolható valamit, a marketing automatizálás célja, hogy olyan releváns üzeneteket közvetítsen azoknak a felhasználóknak, akik egyértelműen kifejezik érdeklődésüket.

A spamtől eltérően a marketingautomatizálás gyakran nem promóciós tartalmat is magában foglal. A marketingautomatizálási üzenetek abszolút lehetnek promóciós jellegűek, de végső soron a cél a pozitív kapcsolatok előmozdítása értéknöveléssel – és ez nem mindig kemény eladást jelent.

Beállíthatja és elfelejtheti

Ez egy másik eset, amikor az “automatizálás” szó rossz benyomást kelthet. Ha úgy gondolod, hogy valami automatizált, akkor könnyű azt gondolni, hogy csak beállíthatja, ülhet hátra, és hagyja futni önmagában. A valóságban a marketing automatizálás nem más, mint egy gyakorlati folyamat. A marketingautomatizálás folyamatos figyelmet és kifinomultságot igényel annak biztosítása érdekében, hogy ez a lehető legeredményesebb legyen. Sokan használják a marketingautomatizálási szoftver A / B tesztelési funkcióit a folyamatos tesztek futtatására, hogy megtekinthessék, milyen tartalmak, tárgysorok, tervváltozatok és CTA-k az emberek legjobban reagálnak.

Ez csak e-mail marketing

Az e-mail a marketingautomatizálás jelentős része, de a marketing automatizálás nem csak új név az e-mail marketing számára.

Először is, az alapvető e-mail marketing és marketing automatizálásban érintett üzenetek típusai egyértelműen különböznek egymástól. Amikor a legtöbb ember az e-mail marketingre gondol, akkor olyan e-mailes robbanásokra gondol, amelyek a névjegyek teljes listájára mennek, de ez az, amit Ön megpróbál elkerülni a marketingautomatizálással. A marketing automatizálási üzenetek sokkal jobban illeszkednek a felhasználók érdekeihez és igényeihez. Bár az alapvető e-mail marketingprogramok lehetővé teszik a lista szegmentálását, a marketingautomatizálási programok lehetővé teszik, hogy még több hiper-szegmentált legyen.

Az alapvető e-mail marketing és marketing automatizálási programok különböző funkciókat és betekintést kínálnak. Míg a rendszeres e-mail marketing platformok adnak néhány alapvető információt arról, hogy az emberek hogyan kommunikálnak az üzenettel, a marketingautomatizálási programok több mérhető és mélyreható betekintést kínálnak.

Bár a marketingautomatizálás számos előnyt kínál, ez nem lesz ideális megoldás minden vállalkozás számára. Bizonyos típusú vállalkozások számára az alapvető e-mail marketing mindössze igazán szükség van. Tanulmányok kimutatták, hogy a marketingesek gyakran úgy érzik, hogy a marketingautomatizálási szoftver nem érdemli meg a befektetést, de sok marketinges nem használja fel teljes potenciálját, vagy a vállalkozások megpróbálják használni azt, mielőtt elég nagy számú kapcsolattartó adatbázisa lenne, hogy valóban érdemes legyen. A marketingautomatizálást megelőzően a legfontosabb szempont az, hogy van-e ideje vagy forrása arra, hogy szponzoráljon a képzésre a szoftveren, hogy teljes mértékben kihasználhassa.

2017-07-26T18:54:45+00:00 2017 július 26th|Kategória: SEO blog|