La liste de contrôle SEO: 4 l’étape de l’optimisation de votre site Web

//La liste de contrôle SEO: 4 l’étape de l’optimisation de votre site Web

La liste de contrôle SEO: 4 l’étape de l’optimisation de votre site Web

A SEO és az online marketing szakértője, Jon Rognerud bemutatja, hogyan készítsen egy optimalizált weboldalt és szerezzen legmagasabb rangot az összes keresőmotorban. Ebben a szerkesztett kivonatban a szerző egy széles stratégiát vázol fel weboldalak sikeres optimalizálására.

A keresőmotor-optimalizálás célja, hogy a keresőmotorok pókjai ne csak a webhelyet és oldalakat találják meg, hanem kifejezetten rangsorolják az oldal relevanciáját úgy, hogy a keresőmotor eredményeinek tetején jelenjen meg, első 10-ben. Az optimalizálás nem egyszeri folyamat, hanem karbantartást, hangolást és folyamatos tesztelést és felügyeletet igényel.

Az alábbiakban egy széles négylépcsős folyamat található a keresőoptimalizálás stratégiájához.

1. lépés: Célpiaci üzleti elemzés

  • Weboldalelemzés . A meta-részek/ kulcsszavak, a látható szöveg és a kód elemzése annak meghatározásához, hogy milyen jól látható a keresőmotorok számára. Par exemple,, hogy mennyi kód van az oldalon a szöveghez képest?
  • Összehasonlító elemzés . A tartalmi kulcsszavak vizsgálata és a versenyképes webhelyek rangsorolása. A folyamat elkezdéséhez keresse ki az első öt találati eredményt a Google.hu találatai között. Szükség szerint bővítse ki. Használjon olyan eszközöket, mint a Semrush.com és a Keywordspy.com.
  • Kezdeti kulcsszó-jelölés . Az ügyfelek és a piaci szegmensekhez kapcsolódó célzott keresési kifejezések kiemelt listájának kidolgozása. Kezdje ezzel: Mit írna be a keresőbe, hogy megtalálja webhelyét vagy oldalát, entreprise? Ezután kérdezze meg ügyfeleit!

2. lépés: Kulcsszókutatás és fejlesztés

  • Kulcsszóelemzés . Határozza meg a kulcsszavakat és kifejezéseket, készítsen listát. A kulcsszavak és kifejezések, az egyes és többes számok és a helyesírások kiemelése. (A felhasználók gyakran hibásan írnak egy kulcsszót, akkor használja azt). Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Google megpróbálja kijavítani a kifejezést a keresés során, ezért óvatosan használja.
  • A rangsor rangsorolása . Egy egyszerű Excel-ben ellenőrizze, vezesse a kulcsszó pozíciókat. A webhelyforgalomnak mindig javulnia kell. Egyes optimalizálók azt mondják, hogy a rangsor, helyezés halott. Oui, a forgalom és a konverziók fontosabbak, de a rangsorokat mint mutatókat használjuk.
  • Célok és célkitűzések . Világosan határozza meg céljai előre, hogy valóban mérje a SEO megtérülését. Példa: Azt szeretné, hogy a weboldal forgalma napi 100 látogatóról 200 látogatóra növekedjen a következő 30 nap során vagy előfordulhat, hogy egy adott időszakban 2 százalékról 4 százalékra növeli a jelenlegi konverziós arányt.

3. lépés: tartalomoptimalizálás

  • Oldalcímek létrehozása . A kulcsszóalapú címek segítenek létrehozni az oldal témáját és irányát a kulcsszavakhoz.
  • Készítsen meta kulcsszavakat . A kulcsszavak befolyásolhatják a kattintásokat, de a kereső már nem használja közvetlenül a rangsoroláshoz. (A Google már nem használja a kulcsszavakat.)
  • Helyezzen stratégiai keresési kifejezéseket az oldalakon . A múltban ajánlott 100-300 szót egy oldalon. Számos teszt azt mutatja, qui 800-2000 szóval rendelkező oldalak felülmúlják a rövidebbeket. Végül a felhasználók, a piactér, a tartalom és a linkek határozzák meg a népszerűség és rangsorszámok számát.
  • Készítsen új webhelytérképeket a Google és a Bing számára . Könnyebbé teszi a keresőmotorok számára a webhely indexelését. Mind az XML, mind a HTML verziók létrehozása. A HTML verzió az első lépés. Az XML-webhelytérképek könnyen elküldhetők a Google és a Bing webmestereszközökön keresztül.
  • Honlap beküldése a linkkatalógusokba (korlátozottan használható) . A professzionális keresőmarketingesek nem ajánlják az URL-t a keresőknek, de lehetséges. A megszerzett linkeken keresztül a keresők megtalálják a weboldalt.

4. lépés: Folyamatos tesztelés és mérés

  • Teszt és mérés . Elemezze a keresők rangsorolását és a webes forgalmat, hogy meghatározza a hatékonyságot, beleértve az egyes kulcsszavak teljesítményének értékelését. Vizsgálja meg a eredményeket, és tartsa nyomon az Excel táblázatban a változásokat.
  • Karbantartás . A kulcsszó és weboldal tartalmának folyamatos frissítése és módosítása szükséges a keresőmotorok rangsorának folyamatos javítása érdekében. Il est important de, hogy a bejövő és kimenő linkek relevánsak legyenek az Ön vállalkozására. Egy blog segíti a szükséges struktúrát és könnyű tartalom felvitelét, hozzáadását, amire nagy szüksége van. Le hosting cégek általában segítenek a blog telepítésben, előbb említett cégnél automata blog telepítőt is találhat.
2017-08-29T15:10:12+00:00 2017 Le 29 août|Catégories: Blog SEO|Tags: |