EnglishDeutschMagyar

Translation

EnglishDeutschMagyar

Google Search Console: frissítések a marketingesek számára

//Google Search Console: frissítések a marketingesek számára

Google Search Console: frissítések a marketingesek számára

Google-Search-Console

Google Search Console -ban régóta figyelemmel kísérjük és megoldjuk azokat a problémákat, amelyekkel a Google hozzáfér a tartalmainkhoz.

Eredetileg a Google Webmestereszközök néven ismert, a Search Console az elmúlt évtizedben jelentős javításokon ment keresztül. Ez azt jelenti, hogy még mindig messze nem tökéletes. Egy sor fontos frissítés, különösen azok, amelyek befolyásolják mobil rangsorolás.

Ezért a Google legutóbbi közleményben említett változást nagyon melegen fogadta a SEO közösség. Ezek a változások túlmutatnak a kozmetikumon, és segítenek a webhelytulajdonosoknak azonosítani és kijavítani a teljesítményüket érintő problémákat.

Tehát, mi változott?

A Google osztályozta a Search Console változásait a következő csoportokra: Insights, Workflow és Feedback Loops.

Az Insights kategóriában a Google új funkciója olyan közös problémákat azonosít, amelyek akadályozzák a weboldalak oldalainak feltérképezését és indexelését. Ezeket majd összevonják feladatokba, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy figyelemmel kísérjék a haladást és megvizsgálják, hogy a Google által elvégzett javításokat a Google felismerte-e.

Ennek nagyon előnyösnek kell lennie a webhely tulajdonosok és a fejlesztők számára, mivel fel fogja gyorsítani az eredményeket.

analytics

Tágabb értelemben ez összhangban van a Google gépi tanulási technológiák használatával, hogy automatizálja a feladatokat, és racionalizálja az emberek által költeni kívánt időt, hogy a lehető legtöbbet hozhassák ki termékeikből.

A második fejlesztési terület a Szervezeti munkafolyamat, amely bár nem egy SEO munkájának leginkább elbűvölő része, olyan előnyökkel jár, amelyek egy kicsit könnyebbé teszik életünket.

A Search Console frissítésének részeként a felhasználók mostantól képesek lesznek megosztani a hibajegyeket a különböző csapattagokkal. Tekintettel arra, hogy hány ember vesz részt a technikai jellegű SEO problémák azonosításában és javításában, gyakran különböző csoportokban vagy akár területeken alapulva, ez a változás közvetlen és pozitív hatással lehet a SEO munkafolyamatokra.

A harmadik bejelentés a visszacsatolási hurkokra vonatkozik, és célja a Search Console hosszú távú frusztrációjának kezelése.

feedback

Visszajelzést adunk a kódváltozásokról is, így a fejlesztők nagyon gyorsan tudnak reagálni, módosítani és a problémát megoldani.

Mindezen frissítések segítik a SEO-nak a gyors együttműködést az organikus keresés teljesítmény javításában.

Ezeken túl a Google bejelentett néhány érdekes BETA funkciót is.

Új BETA funkciók

A Google két olyan szolgáltatást ismertetett, amelyeket kis körben tesztelni fognak: Index Coverage és AMP fixing flow.

Az alábbi képernyőkép mutatja, hogy az Index-lefedettségi hogyan fog kinézni és bemutatja a Google elkötelezettségét, hogy intuitívabb felületet biztosítson a Search Console-ban.

Google_Search_Console_New

Ahogy a Google az új jelentésben bejelentette:

“Az új index-lefedettség bemutatja az indexelt oldalak számát, az egyes oldalak indexelésére vonatkozó információkat, valamint az indexelési oldalak javításával kapcsolatos példákat. Lehetővé teszi egy egyszerű webhelytérkép benyújtási folyamatát, valamint az összes index fedezeti adat szűrését a benyújtott webhelytérképek bármelyikére. “

Ismét látjuk azt a célt, hogy túlmutatunk az információ egyszerű megjelenítésén, hogy mélyebb szintre megyünk és megmagyarázzuk, miért fordulnak elő ezek a problémák. A végső, leginkább kihívást jelentő lépés az, hogy automatizálják a tanácsokat a problémák megoldására.

A SEO függ számos más tényezőtől, hogy a gyors szabályok általában nem alkalmazhatók a legtöbb esetben. Az automatikus tanácsadás tehát túlságosan homályos ahhoz, hogy bármilyen közvetlen felhasználása legyen vagy konkrét tanácsokat adhat, amelyek nem alkalmazhatók a szóban forgó helyszínre.

Technikai SEO elfogadja a fekete-fehér szabályokat mint a többi iparági tudománya, ezért optimizmusra ad okot az új Google frissítés.

A második BETA funkció az AMP rögzítési folyamat. AMP (Gyorsított mobil oldalak) a Google nyílt forráskódú kezdeményezése a mobil oldal betöltési sebességének javítása érdekében a HTML kód egyszerűsített változatának használatával.

Az AMP rögzítési folyamata hasonló lesz az alábbi képernyőképhez, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy azonosítsák és kezeljék az esetleges rendellenességeket a kódjukban, mielőtt azonnali ellenőrzést kapna a Google-tól arról, hogy a javasolt javítás elegendő-e.

Mi a következő lépés?

A Search Console egyik funkciója, amelyet minden marketingszakember szeretne frissíteni, az az adatfeldolgozási idő késése. Jelenleg az adatok jellemzően csak 48 óra múlva láthatóak, ami hosszú várakozásokat eredményez, mivel a marketingesek remélik, hogy elemezik a teljesítményt a keresési lekérdezés szintjén. Számos más platformon, többek között a Google Analytics és az AdWords valós idejű adataihoz képest a Search Console két napot igényel az adatok feldolgozására.

Azonban egy napon ez változhat. A Google John Mueller kijelentette, hogy az adatfeldolgozás felgyorsításának módjait vizsgálja. Bár Mueller hozzátette: “Az egész fórumon valószínűleg legalább egy napos késéssel kell rendelkeznünk, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy az összes adatot időben feldolgozzuk”, ez még mindig nagyon pozitív fejleményt jelent a SEO számára.

2017-09-20T14:57:16+00:00 2017 September 20th|Categories: SEO blog|Tags: |