Hangos interakciók, hangalapú keresési trendek

//Hangos interakciók, hangalapú keresési trendek

Hangos interakciók, hangalapú keresési trendek

A Webmester Hangouts beszélgetésben augusztus 24-én John Mueller kijelentette, hogy a hangalapú interakciók fontos trendek. Ebben a cikkben részletesebben foglalkozunk ezzel a témával.

Tegye fel a kérdést, hogy mit tehet a saját weboldalain vagy az ügyfelek weboldalain, hogy releváns legyen a hangalapú interakciók tekintetében a Voice Search és a Voice Assistants, például az Alexa és a Google Home esetében. Olyan szolgáltatásokkal, mint például api.ai , akkor kísérletezhet a különböző hangátviteli lehetőségekkel.

Ebben a cikkben foglalkozunk a Voice Interactions használatának különböző lehetőségeiről, és arról, hogy hogyan profitálhat belőlük.

Jelenleg a következő három lehetőség létezik:

  1. A webtartalom optimalizálása a hangkeresési lekérdezésekhez
  2. Webhely javítás hangos interakcióval a felhasználói élmény javítása érdekében
  3. Képességek létrehozása annak érdekében, hogy saját termékeit és szolgáltatásait elérhetővé tegye hangos asszisztensek segítségével.

A webes tartalmak optimalizálása a hangalapú kereséshez

Számos weboldal üzemeltetője már optimalizálja honlapja tartalmát Hang Keresésre .

1.ábra:

Hogyan szerezhetek kiemelt pozíciót?

Csak közvetetten befolyásolhatja, hogy webhelye megjelenjen-e a keresőmotorok kiemelt részén. A részletes blog cikket , Moz elmagyarázza, hogy 2 alapvető feltételnek kell teljesülnie. Először is, a kiemelt kódrészletet tartalmazó oldalnak a Google első oldalán kell lennie. Másodszor, a weboldal tartalma tökéletesen adjon választ a kérdésre.

A kérdésekre adott válaszok optimalizálásához fontos átgondolni, hogy melyik kérdésekre hogy lehet kérdezni, és hogyan lehet megválaszolni ezeket a kérdéseket.

2. ábra: A Yoast egy cikkét egy kiemelt kódrészlet mutatja, bár csak a második helyet foglalja el

Mi a Kiemelt Snippek előnyei?

Ha a Google mutatja az URL-t egy kiemelt kódrészletben, akkor az a keresési eredmények fölött helyezkedik el, és kiemeli. Ezért az ilyen típusú Snippet a 0. pozíciónak is nevezik. A klasszikus internetes keresésben különösen nagy kattintási arányt eredményező hatása még nagyobb a Voice Search kontextusában: a hangos asszisztensek hangosan felolvasták a kiemelt kódrészlet tartalmát.

A webes kereséssel ellentétben a beszédkereséssel ellátott kiemelés nem csak az első, hanem az egyetlen eredmény.

Melyek a Kiemelt Snippek hátrányai?

Nincsenek hátrányai annak, hogy webhelye kiemelten jelenjen meg. Ha optimalizálni szeretné a tartalmat a a hangalapú kereséshez, fontos, hogy ne változtassa meg véletlenül azokat a beállításokat, amelyek miatt a webhely eredetileg magas rangúnak minősült, mivel így elveszítheti a magas pozíciót és forgalmat.

Az a tény, hogy a Google Voice Assistant az egyetlen nagy játékos, amelyet a Google Search használ, inkább kellemetlenség, mint hátrány. Alexa, Cortana és Siri a Bing keresést használja .

Ezért a Microsoft keresőmotorjára is gondolnia kell a hangalapú keresés optimalizálásakor.

A saját weboldal fejlesztése a hangos interakciókkal

A webhelye hangos interakciókra való kiterjesztésével webhelyét elérhetővé teheti a hang keresésre. Ez könnyen megvalósítható a HTML5 segítségével . A Duolingo nyelvi szoftver például nyelvi interakciókat használ a nyelvtanfolyamokon (lásd a 3. ábrát).

duolingo

3. ábra: Hangos interakciók duolingo.com

Hogyan integrálhatom a hangos interakciókat egy weboldalon?

Saját beszédfelismerő szoftver vagy megfelelő API szükséges a hanginterakciók weboldalon történő módosításához. A Google lehetőséget kínál a beszédalapú alkalmazások létrehozására és megvalósítására az api.ai-val. Például egy online boltban, egy beszédalapú chatbot amely az alapértelmezett kérdéseket válaszolná, például a szállítási határidőkre vagy az árakra vonatkozó kérdéseket, ezáltal időt és erőforrásokat takaríthat meg. A FAQ-chatbot is lehet használni.

A hangos interakciók előnyei a weboldalon

A weboldalon a hangos interakcióknak két előnye van: az egyszerűsítés és a használhatóság, ezáltal javítva a felhasználói élményt. A használhatóság egyszerűsítése magában foglalhatja például az űrlapok kitöltését vagy a beszédbevitel használatát a weboldalon belüli kereséséhez.

Mindkét lehetőség ideális esetben jobb használhatósághoz, és így jobb felhasználói élményhez vezet. Ez pozitív következményekkel járhat a márkaismertségre, az ajánlási arányra és az általános elégedettségre a szolgáltatóval szemben. Azonban fontos, hogy a hangalapú interakciók módosítása a weboldalon ténylegesen leegyszerűsítse a szolgáltatást. Ha a felhasználó gyorsabb az egér és a billentyűzet klasszikus használatával, akkor nem lenne érdemes módosítani a hangos interakciókra.

A hangos interakciók hátránya a weboldalon

Akárcsak a kiemelt kódrészletek optimalizálásához, a hanginterakciók módosítása valójában nem jelent semmilyen hátrányt. Vigyázzon azonban, hogy javítsa a meglévő funkciókat, és ne helyettesítse azokat.

A hangos asszisztensek készségei

Mi a készség?

A készségek azok a képességek, amelyek tanítják az asszisztenseket. A hangszolgáltatók hozzáférést biztosítanak az API-khoz, amelyekkel új készségek fejleszthetők és valósíthatók meg. Egy e-kereskedelmi bolt például képes lenne hangos asszisztensek készségét fejleszteni, amely lehetővé teszi számukra, hogy reakcióba lépjenek a bolttal. Ezért a felhasználók a hangos asszisztenssel vásárolhatnak az online boltban. Ezt már elkészítette például a Domino , Kajak és természetesen amazon .

A Voice Assistants előnyei

A hangos asszisztensek nem új trendek, már régóta használatban vannak. A hangkeresés jelentősége azonban folyamatosan növekszik. Ennek két fő tényezője van: először is, a beszéd-asszisztensek beszédfelismerése folyamatosan javul. A közelmúltban a Microsoft bejelentette, hogy a Microsoft hangfelismerő rendszere egy hibaarány mindössze 5,1%. A Microsoft rendszere éppúgy megérti a beszélt nyelvet, mint egy személy. Másodszor, a hangos asszisztensek használata emelkedik , például a Alexa az Amazon Echo, a Google Home és a Microsoft Voice Assistant, Cortana. A Voice Assistants megnövekedett elterjedése ​​és ennek eredményeképpen a magas szintű használat miatt ma már sokkal nagyobb az elérés ezen a csatornán keresztül. Ezért van értelme felkészülni erre a trendre, ahogy Domino, Amazon és Kayak már megtették.

Helyesen megvalósított, a készségek egyszerűsíthetik az ügyfél rendelésést. Sokkal könnyebb azt mondani Alexa számára, hogy “rendelj egy pepperoni pizzát a Dominos-hoz”, mint egy pizzát rendelni egy okostelefon-alkalmazással vagy egy böngészővel.

2017-10-02T14:01:12+00:00 2017 October 2nd|Categories: SEO blog|Tags: , , , |
EnglishDeutschMagyar

Translation

EnglishDeutschMagyar