EnglishDeutschMagyar

Translation

EnglishDeutschMagyar

Helyek optimalizálása

//Helyek optimalizálása

Helyek optimalizálása

A SERP-k tetejéhez közel eső kategóriák a rövid pozíciójú kulcsszavakhoz a versenyképes üzleti vertikumokban rendkívül nehézkesek lehetnek. A Wikipedia, a Dictionary.com és a hasonló oldalak a piacon a keresési eredmények tetején lévő rangsorban helyezkednek el. Még akkor is, ha sikerül az első pozícióba sorolni Kiemelt kódrészletek , Hirdetéseket, mappakészleteket és egyéb SERP elrendezéseket, amelyek dominálnak a térben is.

Mivel a rövidtávú kulcsszavak ilyen széles keresési szándékkal rendelkeznek, a keresőmotor érdeke, hogy a kérdéseket közvetlenül a SERP-kben próbálja megválaszolni. Ez a kiemelt kódrészletek szándéka. Ha egy keresőmotor képes válaszolni egy felhasználó lekérdezésére anélkül, hogy elhagyná az eredményoldalat, úgy vélik, hogy a legjobb eredményt nyújtja. És a kiemelt kódrészletek elterjedése csak a kezdet. Szerint a Search Engine Land, A lekérdezések 19,45% -a gazdag válaszokat jelenít meg (kiemelt kivágások egy formája) A Google-ban.

Az inkognitó Google Chrome-ablakban a “Mi az orthodontika” keresése megkeresi a következő kiemelt kódrészletet:

orthodontics Google Search.png

Ez a keresési eredmény kielégíti legalább egy nagy keresési szándékot: “Mi az ortodoncia?” Ezt példaként használom, mert az ügynökségem és én megpróbáltuk megkapni az ügyfelet, hogy rangsorolja ezt a kulcsszót egy ideig. Fogászati ​​gyakorlatot végeztek az USA-ban, ahol mind az ortodontikus, mind a fogorvosi eljárásokat felajánlották. Mi Optimalizálták helyüket Orthodontiai eljárásokra, de a nem lokalizált szolgáltatási oldalakat is rangsorolni kívántuk annak érdekében, hogy olyan új betegeket vonjunk le, akik az új fogorvosok kezdeti szakaszában lehetnek. De egy helyi selejtező nélkül nehéz volt az oldalak rangsorolása a rövid távú keresésekhez.

Egy év elteltével és az írás megváltoztatásával, a tartalom optimalizálásával, újraírásával és újraoptimalizálásával – mindenhol linkek építésénél – nem kerestünk mozgást a szervezeti rangsorainkkal. Úgy tűnt, hogy az üzleti weboldalaknak nem volt célja ezeknek a rövidített tail kulcsszavaknak a rangja. A tartalomkészítők már régóta panaszkodtak, hogy a kiemelt kivonatok nem Attribútum, ahol a SERP tartalom származik , Így a forgalmat elszivárogta a helyszínről.

Úgy gondoltuk, hogy a SERP-kben gazdag törpök kiemelkedőbbé válnak – különösen a mobil és a Hangkeresés emelkedik – és még akkor is, ha nincs megfelelő hozzárendelés, akkor előnyös lenne ügyfeleink számára az ilyen típusú keresési eredmények megjelenítésében, különösen akkor, ha képesek lennénk rangsorolni a hosszútávú, kérdőjeles kereséseket. Ha be tudnánk rangsorolni egy kiemelt kódrészletet, ahol egy potenciális fogyasztó kérdéseket tesz fel egy általunk kínált szolgáltatásról, akkor hasznos lenne nekünk megválaszolni nekik a kérdést. Nemcsak hogy elérnénk az áhítatos “nulla pozíciót”, hanem az ügyfelünket a vertikális, potenciálisan növekvő konverziókban.

Ezt szem előtt tartva elkezdtük a stratégia kidolgozását, amely végeredményben a kiemelt kódrészlet-keresések rangsorolásához vezetne.

Q & A tartalom

A weboldalakkal kapcsolatos kérdések és válaszok meglehetősen szabványosak. Sok cég a gyakran feltett kérdésekre (GYIK) tartal- mazza a webhelyein, hogy segítsen a felhasználóknak minden olyan kérdésben, amelyre válaszolhat, nem pedig közvetlenül. Figyelembe véve a kiemelt kódrészletek előfordulását a SERP-kben, a Q & A formátumban új tartalmakat hoztunk létre, hogy kiderítsük: a) tudnánk rangsorolni ezeket a lekérdezéseket? És b) előnyös lenne-e az ügyfelünk, hogy rangsorolja ezeket a kérdéseket?

Kutatás és tartalom létrehozása

A SEMRush használatával kulcsszó-kutatással végeztünk hosszú távú, magas havi keresési mennyiségekkel rendelkező kulcsszavakat. Néhány mondat, melyet úgy határoztunk meg, hogy létrehozza a tartalmat, “mennyi ideig tart a nadrágtartók felállítása”, “mennyibe kerül Invisalign biztosítási költség nélkül” és más hasonló lekérdezések. Megkértük az ügyfelünk hívócsapatát és a Livechat tudósítóit is, hogy küldjék el nekünk az orthodontika kapcsán felmerülő legtöbb kérdést. A belső csapatok által feltett kérdések elsősorban az árazásról és a biztosításról szóltak. Ez az információ létfontosságú volt új Q & A tartalmaink számára, mivel lehetővé tette számunkra, hogy olyan válaszokat adhassunk meg, amelyeket ismerőink keresnek.

A jelenlegi kiemelt részletek kivizsgálása során felhasználtuk, hogy a tartalomnak hangsúlyt kell fektetnie a válaszra, nem pedig a válaszadóra. Ez azt jelenti, hogy a tartalomnak egyszerűnek kell lennie, és a lekérdezésre válaszolnia kell marketing nélkül. Gondoskodtunk arról, hogy fejlécünk tartalmazza a célzott kulcsszót, valamint a címcímkéket. Miután létrehozták a tartalmat, mindegyik kérdést elhelyeztük a fő navigációs sávon a webhelyen, mindegyikhez a különálló leszállás oldal .

Link építése

Mint a legtöbb SEO mondja, A backlinks még mindig nagyon fontos rangsorolási tényező . Meggyőződésünk, hogy az új Q & A tartalmakhoz való kapcsolódás létfontosságú lenne ahhoz, hogy megfelelően rangsoroljuk. Az összeköttetéseket kizárólag a Quora és a Reddit oldalakon keresztül építettük ki, azzal az elképzeléssel, hogy ezek olyan helyek, ahol az emberek már kérdéseket tesznek fel, akiket szakértőként válaszolhatunk, miközben vissza tudunk térni webhelyünkre. A spamelés elkerülése érdekében korlátozzuk a linkek számát havonta.

Eredmények

Egy évnyi adatgyűjtés után biztosan azt mondhatjuk, hogy nem csak sikerült elérni a hely rangsorolását egy kitűnő részletre, de az orthodontia tartalmának forgalma 46,10% -kal nőtt, a tartalmak konverziója 235% -kal nőtt, és a Konverziós arány 129,30% -kal nőtt.

CaseStudyPublication-Graphs.jpg

Ökológiai ülések az orthodontikus Q & A tartalmakhoz

CaseStudyPublication-Graphs2.jpg

Az ortodontikus Q & A tartalom szerves konverziói

CaseStudyPublication-Graphs3.jpg

Az ortodontikus Q & A tartalom szerves konverziós aránya

Az eredmények még szembetűnőbbek voltak a mobilra, ahol a forgalom 91,46% -kal nőtt, a konverziók 322,22% -kal, a konverziós arány pedig 120,53% -kal nőtt.

CaseStudyPublication-Graphs4.jpg

Mozgó szerves foglalkozások az orthodontikus Q & A tartalmakhoz

CaseStudyPublication-Graphs5.jpg

Mobil ökológiai konverziók az orthodontikus Q & A tartalmából

CaseStudyPublication-Graphs6.jpg

Mobil ökológiai konverziós arány az orthodontikus Q & A tartalmából

Mérési módszer

Ebben a tanulmányban csak szerves és mobil ökológiai forgalomra tekintettünk. Azt is csak a forgalmat figyeltük meg, amely az ortodontia tartalmán keresztül érkezett a webhelyünkre (azaz csak azon felhasználókat mértük, akik az ortodoncia oldalakon keresztül érkeztek be egy ökológiai forrásból).

Figyelemmutatók

Meg kell jegyezni, hogy ez a megvalósítás nem minden szempontból sikeres volt. Az új tartalmak egyik legfontosabb célja, hogy biztosítsák, hogy a felhasználók részt vegyenek vele. A Rebuild csoportban általában a tartalom-elkötelezettséget figyelemfelhívó metrikák: oldalak / munkamenetek, átlagos helyszíni idő, visszafordulási arány stb.

Az adatok összegyűjtésekor észrevettük, hogy az összes figyelmi mutató évente csökkent. Hipotézisünk az, hogy mivel a tartalom mindkettő egy kérdés megválaszolására és könnyen emészthetővé tételére szolgál, a felhasználók nagyobb valószínűséggel távozhattak a webhelyről, miután a kérdés megválaszolásra került. Megmagyarázza, hogy a forgalom, a konverziók és az átváltási arány mennyivel nőtt évente, és a figyelemmutatók csökkentek.

ranglisták

A legfontosabb, hogy ezt a kísérletet sikerült elérnünk az első helyen – vagy Nulla pozíció – a lekérdezés eredményeinek keresési eredményeiben, hogy “mennyi ideig viselnek invisalignet egy nap”, miközben az első oldalon (bár nem az első pozícióban) rangsorolják más Q & A ortodontikus kifejezéseket.

how long do you wear invisalign a day 3:14:17.png

Január közepén elkezdtük rangsorolni az első helyet ebben a futamidőben, bár röviddel ezután elvesztettük a rangsorolását. Márciusban kezdtük rangsorolni az első pozíciót, és még mindig ott vannak az írásban.

Meggyőződésünk, hogy egyszerűen a kérdés megválaszolásával és a kulcsszó felcserélhető részeiben való megjelenítésével sikerült rangsorolni az első pozíciót a célzott Q & A kifejezések egyikére, ami egy kiemelt kódrészletet eredményezett.

konverziók

A konverziókat az olyan munkamenetek során küldött kapcsolatfelvételi űrlapok számával mértük, amelyeken a felhasználó az ortodontikus tartalomon keresztül lépett be a webhelyre. Mint már említettük, az összes szerves és mobil ökológiai forgalom konverziói és konverziós arányai jelentősen nőttek évről évre. A hatásokat azonban a kísérlet 9 hónapig nem látták.

Amikor a forgalmat 90 és 180 nap alatt mérte, a szerves forgalom az új tartalmakra folyamatosan nőtt, és mobileszközökön keresztül, de a konverziók és az átváltási arány nem nőtt az előző évhez képest. Ez csak 270 nappal volt, amikor először szerepeltünk a kiemelt snippet SERP-ben, hogy a konverziók növekedni kezdenek.

CaseStudyPublication-Graphs7.jpg

Szerves forgalom az orthodontikus Q & A tartalomhoz

CaseStudyPublication-Graphs8.jpg

Az ortodontikus Q & A tartalom szerves konverziói

Miután következetesen rangsoroltuk az első pozíciót egy kiemelt snippet SERP számára, miközben rangsoroltam a SERP-ek első oldalát a többi lekérdezés esetében, konverzióinkat és konverziós arányainkat jelentősen megnőtt.

Google Kezdőlap

Amint korábban említettük, a hangalapú keresés egyre nő. Miután sikerült rangsorolni egy kiemelt kódrészletet egy célzott SERP-ben, azt akartuk látni, hogy ez a kiemelt kódrészlet hogyan befolyásolja Google Kezdőlap Adott választ a célzott lekérdezésre:

* Megjegyzés: Ezt a videót a telefonom rögzítette, így a minőség nem a legjobb. Előfordulhat, hogy fel kell hívnia a hangerőt, hogy hallja a kérdést és a választ.

Amint láthatja, a Google Főoldal egyértelműen meghatározza a választ az ügyfelünknek, válaszol a kérdésre, majd elküldi a felhasználót a Home App alkalmazáshoz, ahol a válasz ismét megjelenik:

IMG_1667.PNG

Innen átkattintanak a mobileszközön található webhelyre:

IMG_1668.PNG

Végül szoros összefüggést hoztunk a Q & A ortodontia tartalmának végrehajtása között, amely nagyrészt a gazdag kódrészletek sorrendjében és a megnövekedett konverziók és konverziós arányok között helyezkedett el. De mint minden, a SEO, nincsenek meghatározások, amikor végrehajtják ezt a stratégiát. Olyan tartalmat vezettünk be, amely a felhasználókat olyan webhelyre irányította, amely felkínálta a keresett szolgáltatásokat. Valaki, aki “felforralja a vizet”, nem valószínű, hogy új edényeket és edényeket vásárol. Végső soron fontos tudni, hogy mit keresnek a felhasználók, és hogy kielégítik a kereséseket. Miután egyszerő, pontosan megfogalmazott tartalmakra válaszolhat a kérdésekre, a többi egyszerű.

2017-07-26T19:24:14+00:00 2017 July 26th|Categories: SEO blog|