Öt fontos frissítés a Google szemantikai kereséshez, amelyet esetleg elfelejtettél

//Öt fontos frissítés a Google szemantikai kereséshez, amelyet esetleg elfelejtettél

Öt fontos frissítés a Google szemantikai kereséshez, amelyet esetleg elfelejtettél

Mi a Szemantikai keresés ? Általánosságban elmondható, hogy ez egy kifejezés, amely a pontosabb keresési eredmények felé történő elmozdulást jelenti különböző módszerek segítségével, hogy jobban megértse a keresés mögötti szándékot és kontextust.

Vagy ahogy Alexis Sanders nagyon ékesszólóan elmagyarázta Moz blog ,

“A” szemantikus “szó valaminek a jelentésére vagy lényegére utal. A kereséshez alkalmazott “szemantika” lényegében a szavak és a logika tanulmányozására vonatkozik. A szemantikai keresés a keresési pontosság javítását célozza a kereső szándékának kontextuális jelentéssel való megértésével. […] A szemantikai keresés a kereső szándékának jobb megértését, a válaszok kivonásának képességét és a személyre szabottabb eredményeket nyújtja. ”

A Google folyamatosan módosítja a dokumentációt és a szemantikus kereséshez kapcsolódó funkciókat. Ezek közül sok olyan dolgokat foglal magában, mint a strukturált adatok és Schema.org , A gazdag eredmények, a tudásgrafika stb., És a túlnyomó többség előre be nem jelentett és észrevétlenül érkezik – annak ellenére, hogy jelentős különbséget tudnak tenni a kereséssel való interakcióval.

De vannak olyan kutyás szemű szeműek a keresési közösség tagjai, akik a szemantikai keresés megváltoztatására szolgáló lapokat tartanak, és hagyják, hogy a többiek tudják, mi a helyzet. Az ilyen erőfeszítések támogatása érdekében öt legutóbbi fontos változást kerestem a Google szemantikus keresésében, amelyet nem vett észre.

Az ilyen észrevételek hitelének 100% -a a Szemantikus keresési marketing Google+ csoport (És különösen Aaron Bradley alapítója), amely a legfrissebb hírekkel és frissítésekkel foglalkozik. Ha a hurokban szeretne maradni, nagyon ajánlom csatlakozni.

A videók és a receptek most már elérhetők a képkereséssel

A hét elején a Google a videók dokumentációjához hozzátette, hogy a videók gazdag eredményei mostantól megjelenik a mobileszközök képkeresésében: “a felhasználóknak hasznos információkkal szolgálnak a videódról”.

Egy mobil kép keres olyan kifejezésre, mint a “Daily Show Youtube” (oké, hogy valószínűleg nem fog megtörténni szervesen, de szeretnék a funkciót készíteni), a videók bélyegképeit a rendszeres képeredmények rácsai között találja meg. , Bontsanak bele valami ilyesmihez:

Ezután ki kell választania a “Watch” -t, vagy a videónak a videóra való felvételét. (A kép kiválasztása csak a teljes képernyős képet jeleníti meg, és nem irányítja a videót). Eddig a YouTube és a Wistia által nyújtott gazdag videók a képkeresésben észleltek.

A Google receptjeinek dokumentációja mostantól hasonló hozzáadással is rendelkezik: “Gazdag eredmények is megjelenhetnek a mobileszközök képkeresésében, így a felhasználók hasznos információkat kaphatnak a receptjeiről.” Így most többet tehetsz, mint egy lasagna Képkeresésben – lehet, hogy megtudja, hogyan készült.

A Google dokumentációja útmutatást ad a videóinak és a receptjeinek helyes megjelöléséhez annak érdekében, hogy meggyőződhessen róla, hogy tartalma átkerül a képkeresésbe.

A gazdag kártyák nem többek

RIP, gazdag kártyák. A Google által 2016 májusában bevezetett kifejezés, amely leírja, hogy a konkrét keresésekhez megjelenő, kártyás stílusú gazdag találatokat most eltávolították a Google fejlesztői.

Mint Amelyet Aaron Bradley azonosít , A Google módosította a “Kiemeli a tartalomelemeket” megjelölést a Google fejlesztőknél a “gazdag kártyák” hivatkozás eltávolítására. A legtöbb helyen ezek a “gazdag eredmények”, az eredménycsalád, például a gazdag kártyák, a gazdag kódrészletek és a kiemelt részletekre vonatkoznak.

Nincs információ arról, hogy a Google miért döntött a nyugdíjazásról; Úgy gondolom, hogy hasznos leíró, de talán a Google úgy döntött, hogy nincs értelme különbséget tenni a “kártya” és a “nem kártyás” gazdag eredmény között.

Lehet, hogy csökkentette a hasonló kereső kifejezések számát, amellyel a keresési eredményeket a “dúsított keresési eredmények” hozzáadásával írja le, a későbbiekben pedig tovább.

A Google elindítja a strukturált adatkezelésű álláshirdetéseket a keresési eredmények között

A Google hozzáadott egy másik elemet azon dolgok listájához, amelyek gazdag eredményt eredményeznek a keresésben: álláshirdetések.

Ezt a módosítást a Google “Korai hozzáféréssel és partnerekkel kapcsolatos funkciók” oldalán a Jobs fülön keresztül mutatták be, ami egy másik hely, ahol figyelemmel kísérhetjük a keresések következő fejleményeit.

A Google arra is utalott, hogy az idei Google I / O kiegészítéseként bejelentette, hogy elindít egy új, “Google for Jobs” nevű kezdeményezést. Hosszú blog bejegyzés A konferencia első napján megjelent, a Google vezérigazgatója, Sundar Pichai elmagyarázta, hogy a Google a Jobsért a Google általános erőfeszítései közé tartozik “az információhoz való hozzáférés demokratizálása és az új lehetőségek kiaknázása felé”, miközben összekapcsolja a Google fejlődését az AI-ban és a gépi tanulással .

“Például az amerikai munkáltatók majdnem fele azt mondja, hogy továbbra is vannak nyitott pozíciók betöltése. Eközben az álláskeresők gyakran nem tudják, hogy a munkahelyük csak a sarkon nyílik, mert a munkahelyek jellege – magas forgalma, alacsony forgalma, munkakörtől való eltérés – megnehezítette a keresőmotorok osztályozását. Egy új kezdeményezés, a Google a munkahelyekért reményeink szerint összekapcsoljuk a vállalkozásokat a potenciális munkavállalókkal, és segítünk az álláskeresőknek új lehetőségeket találni. ”

Az új funkció, amely jelenleg csak USA-ban jelenik meg, “bonyolult keresési élményként” jelenik meg, ami egyike a Google érdekes, új szemantikai keresésnek.

És egy tisztességes kötődés, a munkáltatók véleménye Most a schema.org-ban kell hozzáadni 3.3 , Beleértve mind az egyéni szöveges véleményeket, mind a szervezetek összesített minősítését a munkáltatói szerepükben.

A Google bemutatja az új “dúsított keresési eredményeket”

Mozoghat gazdag eredményekkel – a Google egyenlő jobb Tapasztalat most. Bemutatjuk a “dúsított keresési eredményeket”, a Google-ban a “több interaktív és továbbfejlesztett gazdag eredménytartományt”.

Mennyi ideig fejlesztették a keresési eredményeket? SEO a tengeren Blogolt a Google szabadalmáról a dúsított keresési eredményekre 2014-ben, és követte a Post 2015-ben A “megnövekedett források” feltérképezését.

Azonban a 2014-es posztban Bill Slawski konkrétan olyan dolgokat azonosít, mint a légi járatok, az időjárási vizsgálatok és a sport eredmények, mivel ez dúsított eredményt A Search Console súgótémája A dúsított keresési eredményekre vonatkozóan a Google azt állítja, hogy ez a tapasztalat csak a feladatok, receptek és eseményekhez kapcsolódik.

A Google szerint:

“A gazdag keresési eredmények gyakran magukban foglalják a felbukkanó felugró élményt vagy más fejlett interakciós funkciót.”

A Google azt is meghatározza, hogy a “gazdagított keresés” lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy keresést végezzen egy strukturált adatelem különböző tulajdonságai között; Például egy felhasználó kereshet csirke leves recepteket 200 kalória alatt, vagy olyan recepteket, amelyek kevesebb mint 1 órányi felkészülési időt igényelnek. ”

Az ajánlat szerint, a dúsított keresési eredmények a Google átfogó stratégiájának folytatásaként két dolog elérése: a mélyrehatóbb keresési lekérdezések értelmezése és megválaszolása, valamint a SERP egyablakos ügyintézés a bárkinek, amit a keresőnek szüksége lehet .

Láttuk, hogy a Google egyre inkább interaktív szolgáltatásokat kínál a SERP-hez hasonlóan Új típusú gazdag eredmény , És Google Hozzászólások , Miközben javítja annak képességét, hogy értelmezze a felhasználói szándékot és a keresési környezetet. (Amint korábban megállapítottuk, a szemantikai keresés célja). Tehát a fent leírt recept-példában a felhasználó 200 féle kalóriával megkeresheti a csirke leves recepteket, majd megtekintheti és követheti a receptet egy felugró ablakban, anélkül, hogy rákattintana a recept weboldalára.

Mondanom sem kell, ez rossz hír lehet a weboldal forgalmának és a kattintásoknak – még annál is többet Kiemelt részleteket , Válasz dobozokat , a Tudásgrafika , Gyors válaszok És más gazdag eredmények már vannak.

A Google számos változtatást végez a strukturált adatfejlesztői útmutatókon

Végül a Google számos változást hozott a strukturált adatfejlesztői útmutatókban. Ajánlom olvasni Aaron Bradley-t Bejegyzés a Szemantikus keresőmarketinghez A részletekért, de itt van néhány kiemelkedés:

  • Az útmutatók a következő témakörökre vannak besorolva: strukturált adatok, AMP, mobilbarát kialakítás
  • A strukturált adatoknak egy új definíciójuk van: a Google ezt a definíciót “egy szabványosított formátumnak adja meg az oldal információinak biztosítására és az oldal tartalmának osztályozására”. A régi definíció “szöveges információforrásként És szolgált az internetről. “Ez egyértelműen kicsit tisztábbnak tűnik.
  • Kétszer annyi elem van felsorolva a “Műszaki irányelvek” alatt, beleértve annak magyarázatát, hogy mit kell tenni a többszörözött tartalmakról
  • Jelenleg kevésbé hangsúlyt fektetnek a strukturált adatellenőrzési eszközre, és még inkább a közzététel utáni elemzésre és tesztelésre – talán a Google arra törekszik, hogy a felhasználók a strukturált adatjelölésen túl inkább saját munkájukat tegyék meg, és ne támaszkodjanak a Google eszközére.
  • Valamennyi tartalomtípus most jogosult egy körhinta megjelenítésére.

Kapcsolódó olvasmány

2017-07-15T15:16:43+00:00 2017 July 15th|Categories: SEO blog|
EnglishDeutschMagyar

Translation

EnglishDeutschMagyar