MagyarEnglishDeutschFrançais

Translation

MagyarEnglishDeutschFrançais

SEO for Copywriters: Tippek a SEO hatás mérésére – Következő & nbspLevel

//SEO for Copywriters: Tippek a SEO hatás mérésére – Következő & nbspLevel

SEO for Copywriters: Tippek a SEO hatás mérésére – Következő & nbspLevel

Üdvözöljük az oktatási Next Level sorozatunk legújabb verziójában! Legutóbbi epizódunkban Brian Childs megosztott néhány hasznos parancsikont Több kulcsszó egy oldalra irányítása . Ma visszatért, hogy ossza meg, hogyan használja a Google Analytics-t a tartalom SEO hatásának méréséhez. Olvasson és szinttel feljebb!

Fontos megérteni, hogyan kell webes tartalmakat írni a SEO-nek. De ugyanolyan fontos tudni, hogyan mérheti a tartalom SEO-hatását a közzététel után. Ebben a cikkben ismertetem, hogyan használhatom a Google Analytics-t olyan jelentések készítésére, amelyek értékelik a cikkek teljesítményét vagy a cikkeket létrehozó írókat.

Kezdjük néhány definícióval.

Mi az a SEO tartalom?

A keresőoptimalizált tartalom a stratégiai folyamat a weboldal másolásának megkeresésében és írásában azzal a céllal, hogy maximalizálja annak hatását a SERP-kben. Ez megköveteli kulcsszóstratégia, versenyképes elemzések készítését és a jelenlegi rangsorolási tényezők ismeretét.

Ha Ön egy copywriter, valószínűleg már az Ön ügyfelei is felkértek a “SEO-re írt” tartalmak létrehozására. A cselekvésre való átírás gyakran azt jelenti, hogy az írónak nagyobb szerepet kell játszania mind a stratégia, mind a kutatás területén. A szavak fontosak a SEO-ben, és az idő, hogy megfelelő időt kapjunk, a tartalom hatékony létrehozásának nagy része. A SEO kutatás és elemzés hozzáadása a tartalomkutatás folyamatába gyakran illik szépen.

Tehát a kérdés az, hogy hogyan hatolhatom meg a tartalomcsoportom hatékonyságát?

A Moz szeminárium során mélyebben megismerkedünk a kutatási és jelentési folyamatokkal SEO a tartalom írók számára , De itt néhány hasznos fogalmat magyarázok meg.

Mit kell mérni?

A jól definiált célok minden jó rész középpontjában állnak Digitális marketing stratégia , Akár SEO-t, akár PPC-t csinálsz. A célok eltérnek az ügyfelektől, és úgy találtam, hogy egy digitális marketingszakember szerepem része, hogy segítse az ügyfelet megérteni, hogyan lehet az üzleti célokat a webhelyén látogatók által mérhető műveletekké alakítani.

Ideális esetben a céloknak néhány lényeges vonása van. Kellene:

  • Van mérhető értéke (bevétel, lead, generált események)
  • Legyen azonosítható a webhelyen (PDF-letöltések, kattintások a gombon, megerősítő oldalnézetek)
  • Vezess az üzleti növekedéshez (egy online kampány része, amely hasznos lehet az értékesítési csapat számára)

Az olyan széles körű célok, mint a “szerves munkamenetek növelése a helyszínen” ritkán elegendők ahhoz, hogy az ügyfelek a kapcsolat első 3-6 hónapja után befektessenek.

A célok mérésére szolgáló egyik eszköz a Google Analytics (GA). A GA-ről szóló szép rész azt jelenti, hogy szinte mindenkinek van egy fiókja (még akkor is, ha nem tudják hogyan kell használni ), És szépen integrálja majdnem minden nagyobb SEO szoftver platformot.

Fektesse le a SEO kutatásának alapjait a ingyenes próbaverzió Moz Pro. Miután megvizsgálta a tartalmi stratégiáját és a versenyt Kulcsszó Explorer és Nyissa meg a Site Explorer programot , Elkezdheti megmérni a Google Analyticsben létrehozott tartalmat.

Hadd mutassam meg, hogyan állítottam fel.

A SEO tartalom mérése a Google Analytics használatával

1. lépés: A konverziós műveletek áttekintése a webhelyen

Amint azt már korábban említettem, a SEO-céloknak az üzleti eredményekhez kell kapcsolódniuk. Beszámolunk a célok felállításáról, beleértve egy munkalapot, amely havi teljesítményt mutat Jelentés a SEO Bootcamp-ról .

Az új projekt indítási szakaszában keresse meg a helyszíni műveleteket, amelyek hozzájárulnak ügyfelei üzleti tevékenységéhez, majd fontolja meg, hogy a tartalom hogyan irányíthatja a forgalmat az adott oldalakon. Egyes cikkek a CTA-k egy fehér könyvre mutatnak; Mások javasolhatják egy konzultáció létrehozását.

Amikor az ügyfelet megkérdezi ezekről a potenciális konverziós helyekről (kérjük, lépjen kapcsolatba velünk oldalunkkal, töltsön le papírlapot, stb.), Kérje meg őket egy új ügyfél vagy ólom értékéről. A nonprofit szervezetek esetében talán a cél az események tudatosítása vagy az adományok növelése. A céltól függetlenül fontos, hogy minden egyes konverzióhoz hozzon létre egy értéket, mielőtt létrehozna célokat a Google Analytics szolgáltatásban.

2. lépés: Navigáljon a Google Analytics Adminisztrátori paneljébe

Miután megállapította a célokat, és elfogadható értéket ért el erre a célra, nyissa meg a Google Analytics szolgáltatást, és navigáljon az adminisztrátor panelre. Az írás idején az Admin panel megjelenik egy kis fogaskerék ikonra kattintva a képernyő bal alsó sarkában.

3. lépés: Cél létrehozása (beleértve a dollár értékét is)

A Admin nézetben három oszlop található: Fiók, Tulajdonság és Nézet. A “Nézet” oszlopban a “Célok” felirat látható.

Miután elérte a célokat, válassza a “+ Új cél” lehetőséget.

Általában az “Egyéni” helyett az előtöltött sablonokat választom. Tőled függ. A Custom beállítást csak egy centrifugálással adnám meg, hogy megismerjem a szelektort.

Most töltse ki a célt az 1. lépésben végzett elemzés alapján. Egy célt ki kell tölteni minden egyes azonosított konverziós művelethez. A legfontosabb tényező egy érték kitöltése. Ez a dollár összege ennek a célnak.

A Google leírása a célok létrehozásáról itt található: Célok létrehozása vagy szerkesztése

4. lépés: Hozzon létre és alkalmazzon egy “szegmenset” az ökológiai forgalom számára

Miután beállította a célokat, a jelentések beállítását és automatizálását célozza meg. Mivel a keresőmotorok forgalmát elemezzük, csak a szerves csatornából érkező forgalmat szeretnénk elszigetelni.

Szerves forgalom = azok a személyek, akik a webhelyéről érkeznek, miután rákattintottak a keresőmotor eredményoldalára mutató linkre.

Egy bizonyos típusú forgalomból vagy egy bizonyos forrásból származó forgalom elkülönítésének egyszerű módja az a szegmens .

Keresse fel a jelentések szakasz bármely Google Analytics oldalt. Az oldal tetején látható néhány doboz, amelyek közül az egyik “All Users” (feltéve, hogy a szegmenseket még nem állították be).

Jelölje be a “Minden felhasználó” mezőt, és megnyílik egy lista a jelölőnégyzetekkel.

Görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik a “Szerves forgalom” jelölőnégyzet, majd válassza ki és alkalmazza azt.

Most, függetlenül attól, hogy milyen jelentéseket nézel meg A Google Analytics szolgáltatásban csak a keresőmotorok forgalmát tekintheti meg.

5. lépés: Tekintse át a Google Analytics céloldalra vonatkozó jelentést

Most, hogy a Google Analytics szegmensből csak a keresőmotorokból származó forgalmat elkülönítettük, megtekinthetjük a tartalom teljesítményét és felmérhetjük, mi nyújtja a legkedvezőbb mutatókat. Több jelentés is használható, de inkább a “céloldalak” jelentés. Megmutatja az oldalt, ahol egy látogató elkezdi a munkamenetét. Ha meg akarom mérni a blogírókat, szeretném tudni, hogy melyik író generálja a legtöbb forgalmat számomra. A céloldalak jelentése segít.

Ha el szeretné érni a Google Analytics céloldalakra vonatkozó jelentését, jelölje ki az alfejezetek sorát a bal oldali sávon:

Viselkedés> Webhelytartalom> Céloldalak

Ez a jelentés megmutatja, milyen időközönként, mely oldalak adják a legtöbb látogatást. Javasolom, hogy mélyebben olvassa el és rendezze a tartalmat az “Oldalak per munkamenet” és a “munkamenet időtartama” oszlopok között. Határozza meg azokat a cikkeket, amelyek a legmagasabb átlagos oldalméretet és a leghosszabb átlagos munkamenet időtartama. A Google látni fogja ezeket a viselkedésformákat, és jelzi, hogy értéket adsz a látogatóknak. Ez jó a SEO számára.

6. lépés: Tekintse meg íróinak konverziós értékét

Emlékszel ezekre a célokra, amelyeket létrehoztunk? A Céloldalak jelentés jobb szélső oszlopában megtalálja az értékét, amelyet a webhely minden egyes oldala szállít. Itt segíthet a kérdés megválaszolásában: “Melyik cikkcikk vagy író folyamatosan nyújtja a legtöbb üzleti értéket?”

Ha meg szeretné osztani ezt a jelentést a csapatával az átláthatóság növelése érdekében, javasoljuk, hogy az oldal tetejére navigáljon, és a jelentés neve alatt egy “Email” nevű link jelenik meg.

A jelentések automatikus automatizálása egy olyan csevegőüzenet beállításával, amely havonta egy .csv vagy PDF fájlt nyújt. Szuper könnyű és időt takarít meg.

Szeretne többet megtudni a SEO tartalmi tippjeiről?

Ha hasznosnak tartja ezt a lépésenkénti folyamatot, vegye fontolóra, hogy csatlakozzon a Mozhoz az online tanfolyamra, amely a SEO-re összpontosul a szövegírók számára. A következő osztályterveket itt találhatja:

Lásd a közelgő ütemtervet

2017-07-17T15:30:16+00:00 2017 július 17th|Kategória: SEO blog|