MagyarEnglishDeutschFrançais

Translation

MagyarEnglishDeutschFrançais

SEO Vs Webfejlesztők: Miért van szükséged mindkettőre?

//SEO Vs Webfejlesztők: Miért van szükséged mindkettőre?

SEO Vs Webfejlesztők: Miért van szükséged mindkettőre?

SEOs Vs Web Developers

Beszéljünk róla. SEO vs Webfejlesztők. Az ügyfelek gyakran úgy gondolják, hogy a SEO-ek vagy a keresőoptimalizálási szakemberek és a webes fejlesztők ugyanolyanok, és ez nem teljesen nevetséges feltételezés. A jó SEO-k sok ajánlást tartalmaznak, amelyek közvetlenül vonatkoznak a webfejlesztő csapatra. Azonban a legtöbb helyszíni SEO stratégiát nem lehet végrehajtani anélkül, hogy egy webfejlesztő végrehajtja a szükséges változtatásokat.

A SEO vs webes fejlesztők vitája már régóta folyik, de a valóságban nem számíthat arra, hogy az Ön SEO egy csúcsminőségű fejlesztő, aki képes minden egyes ajánlást végrehajtani. És ezen felül, ez jelentős időt vesz igénybe ahhoz, hogy elég kényelmes legyenek ahhoz, hogy bármilyen változást végezzenek a webhelyen, anélkül, hogy károkat okoznának.

A legtöbb fejlesztő cégnél hónapok lesznek, mielőtt az új alkalmazottak számára lehetővé válik a szoftverbe való bejutás. Tehát hogyan várhatja el a vadonatúj SEO csapata, hogy csak ugorjon oda, és minden változtatást, amit szeretne?

Mindig feltételezni kell, hogy ha üzleti szolgáltatásaival SEO-szolgáltatásokat folytat, akkor rendelkeznie kell egy webfejlesztővel is. És ez egy olyan tény, amelyet az értékesítési folyamat során nem minden esetben közlünk. A vállalatok gyakran izgatottak a keresőoptimalizálás lehetősége miatt, mivel viszonylag olcsóak lehetnek más digitális marketing csatornákhoz képest.

Tényleg csak a SEO csapattagok idejének fizetését végzi, és a pozitív SEO eredmények lényegében “ingyenes” szerves forgalmat eredményeznek a Google és más keresőmotorok között.

Emiatt az értékesítési csoportok gyakran túlzottan kihasználatlanok SEO értékesítési szint , És elfelejtik megemlíteni a webfejlesztő időtartamának további költségeit az összes javasolt változtatás végrehajtása érdekében.

Gondolj rá, mint egy fizetett keresés vagy a közösségi média hirdetési elkötelezettsége. Persze, fizetsz egy díjat a fizikai csapat tagjai által eltöltött órákra és erőfeszítésekre. De ezen túlmenően a Google Adwords-on keresztül a kattintásokra fordított tényleges marketing dollár, vagy a Facebookon megjelenő megjelenítés.

Általában egy ügynökség csak az ügyfél számláját számolja fel az összes értékesítési dollárért, de nagy részét közvetlenül a keresési / szociális platformokon fogják használni, míg csak az eltöltött órák díja az ügynökség zsebébe kerül.

A különbség a SEO-szel, hogy tipikusan a digitális marketing ügynökségeknek nincs saját webfejlesztő csapata az ügyfelek feltöltésére. Az ügyfélnek saját házon belül kell lennie, vagy időt és pénzt kell eltöltenie, és megfelelő fejlesztőket kell találnia.

A különbségeket az alábbi táblázat mutatja be:

Csatorna Ügynöki díj További költségek
SEM (keresőmarketing) Ügynökségi személyzet tagja A létrehozás, auditálás és optimalizálás ideje Dollár a Google-on, a Bing-ben stb. – fizetni a platformra
Közösségi média Ügynökségi személyzet tagja A létrehozás, auditálás és optimalizálás ideje Dollár a Facebookon, az Instagramon stb. – fizetett a platformra
SEO (keresőoptimalizálás) Ügynökségi személyzet tagja A létrehozás, auditálás és optimalizálás ideje WEB DEVELOPER TIME – általában egy külső fejlesztőnek fizetik, vagy az ügyfél házon belüli fejlesztői által

A webhely méretétől és funkcionalitásától függően rendszeres belső fejlesztő lehet, aki bármikor módosíthatja. Ha van egy kisebb, kevésbé testreszabott webhelye, vagy magas színvonalú CMS-platformon (WordPress, Shopify, Wix, vagy csak néhányat említ), akkor csak olyan fejlesztővel lehet eljutni, akire felhívhat minden egyes projektet , És egy munkanaponként fizetni fogsz.

Tehát mindez azt mondta, beszéljünk részletesebben miért A SEO és a webes fejlesztés nem ugyanaz. Míg sok SEO hobbi, amikor fejlesztésről van szó, lehet, hogy saját weboldala van, amelyet maguk építettek, és folyamatosan bonyolódik le különböző nyelvekkel az irodán kívül, A SEO-ek nem töltik a legtöbb munkaórájuk kódolását.

SEOs vs Web Developers

A kódolási tapasztalatok előfeltétele lehet bizonyos munkáknak, de általában csak egy hozzáadott bónusz egy SEO pozíció kirakásához. A SEO-k nem igényelnek gyakorlati tapasztalatot a kódolással. A legtöbb SEO-ajánlás azonban valamilyen változást jelent a webhelyének oldalára vonatkozóan.

Például a SEO csapata frissíteni szeretne egy címcímkét (amely általában CMS platformon hajtható végre), vagy telepíthet egy CDN-t (tartalomszolgáltató hálózat, amely az Ön webhelyének tartalmát a világ minden tájáról érkező szerverek számára elosztja) annak érdekében, hogy felgyorsítsa Webhelyének betöltési idejét.

A legtöbb SEO-t leginkább tanácsadóként gondolhatjuk. Ők adják a legjobb tanácsokat, de meg kell menned és csinálni. A legjobb ügynökségek közül néhánynak van elég gyakorlati CMS-tapasztalata annak érdekében, hogy bejusson és frissítse az alapvető weboldal tartalmát, például címcímkéket, meta-leírásokat, h1s, h2, image alt szövegeket, URL-útvonalakat – akár 301 átirányítást is létrehozhat . Ezek a változások általában meglehetősen kezelhetők a fent említett platformokon.

A legtöbb technikai SEO bevált gyakorlat azonban sokkal többet tartalmaz, mint csupán a kisebb tartalom csípéseit. A webhelyet egyszerűen kell megszervezni, a kódnak élesnek, tisztanak és száraznak kell lennie. És ha egy teljes weboldal átírja az szükséges, akkor nem számíthat arra, hogy a SEO ezt tenned kell.

A történet erkölcse itt az, hogy tudjuk, hogy a SEO kezdeti tanácsadási díja nem a történet vége. Miközben csak azt számolják fel, hogy az ügynökség viszonylag kis havi díja, maga a munka sokkal többet fog fizetni (hasonló a fizetett hirdetésekhez). Úgy gondolom, hogy ez az értékesítési csapat felelőssége, hogy megfelelően kommunikáljon, de fontos, hogy a tulajdonosok tisztában legyenek azzal, hogy mi is jelentkeznek.

SEO Vs webfejlesztők: létezhetnek az egyéb nélkül?

A SEO-k és a webfejlesztők biztosan nem ugyanazok a munkaköri címek, de a másik nélkül nem létezhetnek. Ha egy teljesen új webhelyet készít, fontolja meg a csúcsot is SEO ügynökség A webes fejlesztési folyamatban. És ha a SEO tartályozik, és szeretne egy ügynökség segítségét igénybe venni, tartsa a fülét egy jó fejlesztő számára is, mert valakinek végre kell hajtania ezeket a változtatásokat, ha eredményeket szeretne látni.

Szerző Bio:

Leah Tagliarino SEO szakember Flying Point Digital . Szeret segíteni az ügyfeleknek a problémák megoldásában, és folyamatosan próbálja megtartani a legfrissebb iparági tendenciákat. Ha nem csinál SEO-t, Leah megtalálható New York-i város felfedezésével vagy mintavételezéssel.

2017-07-17T09:48:32+00:00 2017 július 17th|Kategória: SEO blog|