EnglishDeutschMagyar

Translation

EnglishDeutschMagyar

SEO és a kimerítő kijelentések

//SEO és a kimerítő kijelentések

SEO és a kimerítő kijelentések

Cartoon image of a cat with its paws over its mouth and OMG! written in a thought bubble above its head

A következő cikk a vendég szerzője által írt vélemény, és nem feltétlenül tükrözi a Search Engine Watch nézeteit.

A térdig érő reakciók ritkán zajlanak. Ehelyett érzelmek vezetik őket. Ilyen forgatókönyvek esetén jobb lenne, ha megfelelő figyelmet szentelnének a cselekvés előtt.

A probléma az, hogy ez a tanács elveszett, ami a SEO világ aggasztóan nagy része. A kritikus pontokon a SEO közösség bebizonyította, hogy hajlamos nemcsak a térdelakadást előidézni, hanem határozottan védekezik ezekre a reakciókra, mihelyt a por megtelik.

Ez kissé megbocsátható. A Search Engine Optimization egy tökéletlen tudomány. A Google folyamatosan megváltoztatja gyalázatosan összetett algoritmusukat és Gyakran nem erősíti meg vagy tagadja meg a változásokat .

Ez egy pókerjáték, ahol mindenki maszkot visel és a mellkasukhoz nagyon közel áll a kártyáihoz – és senki sem ingyen mutatja a kártyáit. Ehhez hozzátette, hogy a webhelyét fenyegeti, amelyet a Google sok titokzatos frissítésének egyike a “spammy” technikák miatt erősen szankcionál, és láthatja, miért vannak az emberek.

Ehhez hozzá kell adni a “Hogyan” SEO cikkek Az interneten megdöbbentő, és akár az iparágban dolgozó emberek számára is megfélemlítő lehet. Lehetséges kihívás annak megfejtése, hogy mely kutatások a bizalomra vagy tanácsadásra vonatkoznak. Közvetlenül a SEO-ek általában a Google által kiadott összes szóra utalnak.

Szűrje le ezt a lefelé és a felismert neveket az iparágban Rand Fishkin , John Mueller , Danny Sullivan és Neil Patel Többek között jelentős befolyást gyakorolnak az iparág működésére.

Tehát mi a probléma?

Nos, a Google vagy a fent említett iparági szakértők által tett hírekkel vagy kijelentésekkel kapcsolatos reakciók térdeladási jellege. A közösség úgy kezeli ezeket, mint egy fegyveres felhívást, anélkül, hogy figyelembe venné bármely SEO kampány individualisztikus jellegét vagy a gyakran számtalan más tényezőt, amelyet figyelembe kellene venni.

Matt Cutt A spammy vendég blogolás felmondása 2014-ben egy ilyen példa volt:

“A vendég blogolás halott!”

2014 januárjában a Google nagyon saját vezetője a keresztmetszetek ellen spam, Matt Cutts, írt egy cikket a blogja címmel ” A vendég blogolásának bomlása és bukása a SEO számára “, Egy erősen megfogalmazott kommentár arról, hogy a SEO közösség hogyan használt vendég blogolás manipulatív SEO technikát. Nem vették figyelembe a Cutts által a kiváló minőségű és alacsony minőségű vendégkiadás közötti megkülönböztetést, amely különbség volt a lényege között.

Miután követte az olyan cikkeket, amelyek figyelmeztették az olvasókat, hogy ne vegyenek részt bármilyen fajta Vendég blogolás . Ez a vendég blogolás “halott” volt, és súlyos büntetéseket vonzott – függetlenül attól, hogy nagymértékben kutatott cikkeket közöltek-e a nagy médiumokhoz, amelyeket ezután több száz vagy ezer alkalommal osztottak meg az interneten.

A reakció annyira egyoldalú volt, hogy Cutts-nak hozzá kellett adnia egy utolsó bekezdését a blogjához, amelyben kijelentette, hogy nem “dobja ki a baba a fürdővízzel”, és hogy a jó minőségű vendég blogolás elfogadható; A marketingszakemberek csak azért, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy a megfelelő minőségűek voltak.

Azonban a “halott” vendég blogolás mítosza továbbra is fennállt, és még mindig találsz olyan embereket, akik nem tesznek különbséget.

“SEO halott!”

A Google kedvence Panda és Penguin hirtelen felszabadítása a korábban ez évtizedben a “SEO halott” volt. Sokan kétségbeesettek, míg mások gyors javításokat kerestek – de vannak olyanok is, akik rájöttek, hogy valójában csak a SEO régi spammy változata halt meg.

A minőség, a relevancia és a felhasználó által vezérelt SEO környezet valóban fontosabb volt, mint valaha. Beszélni Josh Steimle A témában a következő megjegyzést tette:

“Széles körű kijelentéseket kapunk a SEO állapotáról, mert ez az emberi természet – gyors javításokat, egyszerű megoldásokat akarunk és mindenekelőtt biztonságot és kiszámíthatóságot akarunk. Könnyebb azt mondani, hogy a vendég blogja elhalt, ne csináld, mint azt mondani, hogy a vendég blogba helyezése jó, egyesek rosszak, és minden helyzetet saját érdemein kell figyelembe vennie annak meghatározása érdekében, hogy mi a mi .

“A jó hír, legalábbis a SEO szakemberek és a vállalatok számára, akik bölcsen használják a SEO-t, az, hogy a riasztó kommentárok segíti a szakemberek elválasztását az amatőrektől, ami előnyös azoknak, akik megőrizik a hűvös fejüket, és megcsinálják a SEO-t. ”

Ne térjen el az ösvénytől

Az a tény, hogy igen, Technikai SEO Lehet elég darn komplex, és sok tényezőt kell figyelembe venni. De nem ugyanaz a kampány, vagy akár üzleti vállalkozás?

Sokan panaszkodhatnak, hogy a Google mozgatja a kapukat, de valójában a fundamentumok ugyanazok maradnak. A manipulatív viselkedés elkerülése, a releváns tartózkodás, az autoritás fejlesztése és a felhasználók gondolkodása négy egyszerű tényező, amelyek hosszú utat tehetnek az egyenesen és keskeny helyzetben tartáshoz.

A Google-frissítések elkerülhetetlenek. A technikák fejlődnek, és az eredményekhez kemény graft szükséges. Minden kampány eltérő, de ha ragaszkodik a fehérhatású SEO SEO alapelveihez, akkor nem szabad figyelmen kívül hagyni a marketing világának sarkait felölelő széles körű kijelentéseket. Nem szabad meggondolnia a jövőben a Google frissítéseit sem.

Az irónia nem veszített el tőlem, hogy a posztomban meglehetősen széles körű állításokat tettem. Mindazonáltal arra kérem Önt, hogy álljon meg és lélegezzen, mielőtt reagálna a következő hírforrásra, amely a Google figyelmeztetéseiben megjelenik.

A SEO továbbra is kritikus marketingfunkció lesz az elkövetkezendő években, és az alapvető pillérei betartásával megakadályozhatja, hogy elveszítse a metaforikus baba felszállását a fürdés során.

Kapcsolódó olvasmány

Vector graphic with lead generation icons pouring into a funnel.
Vector graphic of a laptop displaying a search result for 'your website'. A magnifying glass hovers in front of the laptop screen, enlarging the search result.

2017-07-26T18:55:00+00:00 2017 July 26th|Categories: SEO blog|