MagyarEnglishDeutschFrançais

Translation

MagyarEnglishDeutschFrançais

A tartalom jövője: Hogyan változik a tartalommarketing?

//A tartalom jövője: Hogyan változik a tartalommarketing?

A tartalom jövője: Hogyan változik a tartalommarketing?

Amikor elkezdtem karrieremet, újságíró voltam. Büszke, újságíró vagyok, hogy megmentem a világot. Ezután a digitális marketing kor elütötte, és az újságírást keményen érintette. A nyomtatás nem volt olyan izgalmas, mint az internet, és újságíróknak kellett alkalmazkodniuk. A nyomtatott tartalom közzététele helyett internetes közzétételre és onlinebarát tartalom létrehozására volt szükség.

Az írás típusa is megváltozott. Persze, még mindig van NY Times írási stílusa, amelyre szükségünk van a hírekre, de a tartalom egészében drasztikusan megváltozott a web népszerűségével.

Az elején rendben volt, hogy csak a cikkünket váltsuk át az internetről. Ezután a szöveges cikkek már nem voltak eléggé jóak, és szükségünk volt különböző nem-készletű képek készítésére. A képek hamar “nem eléggé” lettek, és a grafika, mint az infokráciák lettek a normák. Most már elfogyott a videó tartalma és a “LIVE”.

A tartalom fejlődése azonban jó dolog. Ahogy a technológia fejleszti, akkor a gyártandó tartalom típusát is. Hozzáférést kapunk a technológiák típusához, amelyek bizonyos típusú tartalmakat – például a LIVE videót – sokkal érdekesebbek, mint egy 3000 szócikk elolvasása, és tartalmaink adaptálására és felhasználására van szükség.

Vessen egy pillantást az alábbiakban, és nézze meg, hogy a tartalom marketing mennyire a leghatékonyabb most, és milyen tartalmi típusokat kell bevonni.

A videotartalomnak normának kell lennie

Ha nem készít video tartalmat annyira, mint amit tartalmat írt, valami rosszat csinálsz. A videotartalom átveszi a számítógépes világot, és jó okból. A képek nagyok, ne bántsanak bennem, de a videó a tartalommarketing felé halad.

Ez a legegyszerűbb tartalom a felhasználók számára, és nem veszi el annyi időt vagy energiát, hogy megformálja a blog tartalmát. Ezért Az emberek 43% -a Több videotartalmat szeretne látni a marketingektől, és ki hibáztathatja őket?

Szerencsére minden marketinges és üzleti tulajdonos számára ezek az emberek nem igényelnek nagy gyártású filmeket. Ők érdeklődnek a nyers, szerves filmfelvételek iránt, amelyeket általában egy informális forgatással csinálnak a telefon használatával. Ez a A jelenlegi és a jövőbeli tartalom típusát.

Szóval, hogyan kezded el a videó tartalmat?

  1. Először dolgozzon ki egy történetet. Milyen információkat kell megosztania, amelyek fontosak ahhoz, hogy az emberek tudják? Talán ez egy gyűjtemény tipp, hogyan kell csinálni ___ jobb. Talán ez egy videó sorozat, amely az utazásodat illeti, vagy még jobb, az élelmiszer útja. Próbáljon ki egy olyan fő témát, amelyet több videón keresztül lehet megismerni, hogy segítsen a tartalom konzisztens előállításában.
  2. Miután létrejött a videód pontja, és lehetőleg egy videósorozat, akkor elkezd elképzelni az első néhány videót ezzel a recepttel:
    1. A horog (intro)
    2. A megoldás / történet (test)
    3. A következtetés / cselekvésre való felhívás (vég)
  3. Voálá! Most érdemes pontot találni és lőni. Kérem, ne hagyja felül ezt a folyamatot, és ne aggódjon túlságosan a hajának megjelenéséért. Oly gyakran marketingesek és a cégtulajdonosok kihagyni videotartalmú lehetőségeket, mert hagyja, hogy a félelem és az ítélet a legjobb közülük, így overthinking egyszerű folyamat videó tartalmat. Megoldás: lő egy pár veszi, hogy a lábát a nedves és végül akkor elég kényelmes lőni rövid videókat a napi folyamatos előállítása videó tartalom, és egy nap még megy ÉLŐ .

A Facebook LIVE a New Way to Engage and Sell

A Facebook már a tartalom tartalma, és ez egy olyan hub, amely mindannyian mögé tud menni. Még a legkisebb vállalkozások is használhatják a Facebook LIVE-t tartalomelosztási forrásként.

A Facebook LIVE viszont megváltoztatja a régimódi szöveges és képes posztokat, és teljesen új lehetőséget ad a márkáknak és a felhasználóknak a rajongókkal való kapcsolattartásra. Közvetlen párbeszédet tehetsz valós időben a potenciális ügyfelekkel a Facebookon.

Ahogy LIVE, a Facebook figyelmeztetést küld több követőjének és / vagy barátainak. Ez akkor ösztönzi az embereket, hogy hangolódjanak be és részt vegyenek a LIVE videóján.

Az egyik módja annak, hogy a Facebook LIVE-t a márkák felé vetem, a termékbevezetéseken keresztül. Amikor új terméket adtak ki, készítsen egy Facebook LIVE videót, amely bemutatja a terméket. Ezzel a készülékkel valóságos világ érzi magát, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy természetes fényben láthassák, nem fehér háttérrel, nagy kontraszttal és szerkesztéssel.

A Facebook LIVE használatának másik nagyszerű módja a Q & A munkamenetek. Ez ideálisabb az edzők, a márkák és a vállalatok számára, amelyek speciális szolgáltatásokat kínálnak a termékekhez képest. Rámpassátok fel a részvételt azáltal, hogy tájékoztatják a követőket arról, hogy LIVE lesz, és készen áll a kérdéseikre. Ön is tehet egy e-mailes robbanást, amely lehetővé teszi, hogy az előfizetők ismerjék a Q & A munkamenet napját és idejét, hogy megbizonyosodjanak a részvételről.

A LIVE munkamenet során valaki segít megpróbálni mérsékelni a megjegyzéseket, különösen, ha elég nagy látogatottságot vár (100 + fő).

Ha egy további kézzel segít megalázni a megjegyzéseket, akkor csak arra koncentrálhatsz, hogy megválaszolod a felmerülő kérdéseket, és megkeresheted az üzleti lehetőségeit.

A befolyásoló tartalom jobban működik, mint a fizetett hirdetések

A vállalkozások nagyobb sikert találnak az influencek használatával, hogy reklámozzák tartalmukat, mint PPC kampányainak eredményeit. Miért? Mert ez működik!

Csak akkor van értelme, hogy az emberek, akik követik a szépség blogger valószínűleg vásárolni a rúzs vonal, ha a szépség blogger funkciók a YouTube-csatornán, vagy egy Instagram hozzászólás. A rajongók már létrehoztak egy bizalmat a bloggerrel, és nagyobb valószínűséggel hisznek az ajánlásukban.

Az egyik dolog, amit a vállalkozásoktól a tartalom befolyásoló tényezőjéig hallottam, az, hogy nincs befolyása a ” az én Niche “- és ez az, ahol tévednek!

Van egy befolyása minden iparágban, valaki, aki tette a csúcsot, a következő, és tiszteletben tartják. Lehet, hogy nem közvetlenül a saját résszel rendelkeznek, de lehetnek a megfelelő résszel és az általános iparágban.

Íme egy példa:

A luxus kertész, aki az otthoni udvari tájképeket millió + dolláros lakásokra tervezi, meg akarná találni egy influenzát, akit a luxus otthoni iparban ismerünk … valaki, mint Martha Stewart.

Igen, valószínűleg nem ért hozzá, mint nekem, de ez egy példa arra, hogy illusztrálja azt a tényt, hogy van valami befolyása az Ön számára a dolgok nagyszerű rendszerében. Csak meg kell tennie a kutatást, és meg kell találnia, hogy hol és hol vannak (ami általában a YouTube-on vagy az Instagram-on).

2017-08-15T16:28:50+00:00 2017 augusztus 15th|Kategória: SEO blog|