Top 5 ügyfél irreális SEO elvárásai és hogyan kezeljük őket

//Top 5 ügyfél irreális SEO elvárásai és hogyan kezeljük őket

Top 5 ügyfél irreális SEO elvárásai és hogyan kezeljük őket

A célok olyan célok, amelyek megmondják mindenkinek, ahol az üzlet akar menni. Például ez az üzlet barbár készleteket értékesít az interneten, és ebben a negyedévben 250 000 dollárra kíván növekedni (ez a cél). Az egyik legfontosabb eredmény lehet, hogy rangsorolja a Google első oldalát a “barbeque készlet vásárlására”.

Egyes vállalkozások nem világos üzleti célt jeleznek, mivel az a SEO-re vonatkozik, és ezért és Önnek tisztázzam a SEO elvárásait. Hacsak nem segíthet a prospektusnak, hogy konkrétan megismerje, hogyan illeszkedik a SEO üzleti célja, akkor valószínűleg nincs képzett kilátás, aki mentességet nyújt, mielőtt megadta volna Önnek a megfelelő esélyt arra, hogy bebizonyítsa értékét.

Nehéz találni egy üzleti személyt ma, aki nem tapasztalt durva lovagolni egy SEO szolgáltató a múltban. A legtöbben azt mondják valami hasonlónak: “Azt mondták nekünk, hogy meg kell tennünk X-et, majd később a rangsorunkat tankolni kell.”

Mint SEO emberek, tudjuk a Google Panda, pingvin és így tovább. Ahelyett, hogy hibáztatnánk a Google-t, el kell sajátítanunk a hibáinkat, különösen azokat, amelyek megtévesztették az ügyfeleket – lehetővé téve a hiányos elvárásaikat, vagy szándékosan elrejtették tőlük a dolgokat.

A SEO egyike a leginkább jövedelmező marketing csatornáknak, amelyekbe az üzleti vállalkozások befektetni tudnak, de sok vállalkozás fél vissza, mert úgy véli, hogy az iparágnak túl sok megbízhatatlan ember van, és nem tudják, ki higgyene tovább.

2017-07-26T19:21:57+00:00 2017 July 26th|Categories: SEO blog|
EnglishDeutschMagyar

Translation

EnglishDeutschMagyar